Cansız bedenler!..

4 1 0
                                    

Hiç sevdiğinizi kendi ellerinizle öldürdünüz mü yada ölümüne sebep oldunuz mu, ben oldum şuan sevdiğim kız gözlerimin önünde cansız vaziyete yatıyor ne mi oldu dersiniz!

Heyecanla eve geliyordum yolda bir çiçekçi bulup iceriye girdim askimin en sevdiği çiçekten papatya aldım.Eşime onu çok sevdiğimi birdaha hiç uzmeyecegimi soyleyecektim eve doğru yol aldim.

Anahtarla kapıyı açtım eşime seslendim "kumsallll"ama ses yok yukarıya odamıza çıktım kapıda iken bir ses duydum kumsal ve bir erkegin sesi, nefes sesleri ,öpücük sesleri ...
Başımdan kaynar sular dökülmüş gibi hisediyordum 'yok yanlış duyuyorum böyle bişey olamaz' diyordum kendi kendime kapı araliğında baktığımda iki çıplak beden üst üste...

Içeriye bir hışımla girdim ikisi şok olmuş ama tepkisiz bir sekilde duruyorlar. Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum gozlerimden alevler çıktığından eminim.

Bağırdım ikisi kalkıp rahat bir şekilde ustlerini giyip duzeltiyorlar bu benim daha çok sinirlerimi bozuyor ilk önce erkeği yumruklamaya başladım gözlerim öfkeden karariyodu nasıl vurdugumu hatırlamıyorum yerde cansiz yüzü  kanlar içerisinde serefsizi bıraktım.

Kenara baktığımda eşim olacak sürtük bize şaşırmış bir şekilde bakıyordu ona dogru direk gitim kaçmaya çalışıyordu ama tutugum gibi onun beyaz boynuna elimi doladim gözlerime yalvarircasina bakıyordu benim gözümde ise öfke nefreten başka birşey yoktu.Gözlerinin içine baka baka çırpınışları,yalvarislari, can cekislerini görüyordum...

Gözleri yavaş yavaş kapandı cansız bedeni ayaklarımın altına serildi .Ben onu çok sevmiştim değer vermiştim oysa o ...

Bir hafta oldu cansız bedeni morarmaya kokmaya başladı güzel kokulu eşim şimdi leş gibi kokuyordu artık bu yaptığına değdi mi?  beni ne zamandan beridir aldatıyor acaba ?

Polisler ne zaman gelecek , bunların  leş kokuları dışarıya kadar gidiyor mudur acaba? Polisleri aramak çok kez istedim ama ne diyecektim nasil anlatacaktim durumu eşimin sürtük olup beni aldatigini nasıl anlatirdim ki gururum el vermez buna soyleyemezdim.

Bir haftadır eşimin cansız bedeniyle baş basayim o serefsizi sorarsaniz onu başka odaya taşıdım umrumda değil ne olduğu ikisininde canı cehenneme !...

1 Ay  oldu tamı tamına bir ay kemikleri çıkmış bir beden ,midesi hafif sismis ve ağzı  yüzü mosmor olmuş. ...

Önceden  bakmaya kiyamazdim; beyaz teni, kumral saçları , güzel kahve gözleri beni benden alırdı oysa şuan ona igrenerek nefretle bakiyordum. Ondan nefret ediyorum !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PSİKOPAT!...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin