Ez alatt a pár hónap alatt nem történt semmi különös. Februárban elkezdődtek a meccsek és már nagyon vártam azt, hogy végre a pályára lépjek. Első két meccset sikeresen megnyertük vagyis az ifisták de a felnőttek sajnos kikaptak. Nem tudom mi történt velük de minden meccsen szinte összevesztek és edzéseken is. Nem tudom, hogy mi történt de ki kéne derítenem. Clarával nem beszéltem az alatt a pár hónap alatt. Nem igazán tudom miért de eltávolodtunk egymástól. Na mindegy...
Egyre jobban felszabadultam és ezt a kpopnak köszönhetem. Egyvolt osztálytársam mutatta meg még 9-ben és nekem akkor megtetszett de nem igazán hallgattam és el is felejtettem. De most elkezdtem hallgatni és nagyon megszerettem. Legfőképpen Bts, Exo, Got7 stb. hallgatok. Nagyon szerettem a kpopot mert rajta keresztül ki tudom fejezni az érzéseimet. Az osztályban kb. 4 hallgatunk kpopot de sokan ki nem állhatják. De ezt úgy mondják, hogy meghallgatják és azt mondják, hogy ők melegek meg minden félének lehordják. De én nem ezt gondolom sőt akik ezt a műfajt hallgatják azokkal egyre jobban lettem pedig eddig alig beszélgettünk jó ők régebb óta hallgatják de sok olyan dolgot tudnak mondani ami nagyon érdekes.
A legjobb barátnőm aki egyben az osztálytársam ki nem állhatja a kpopot. Azt mondja, hogy ők nem is tudnak énekelni meg minden. Jó van ő meg Harry Stylest hallgat és azt mondja ő lesz a férje és csak angolokat hallgat. De ő nem tudja, hogy én azt hallgatok mert akkor azt mondta idézem "nem leszek többé a legjobb barátnőd és nem lesz kivel beszélgetned". Nem mintha ezzel megijesztene csak akkor se vagyok sajnos az a nagyon társaságkedvelő személyiség. Szóval csak ő nem tud róla.
Sajnos az osztályban nagyon sokan kibeszélik. Ezt nem tudom megérteni, hogy miért jó a másikat a háta mögött kibeszélni és bántani. Jó tény, hogy néha vannak olyan pillanatok amikor tényleg idegesítő főleg amikor az éneklésről van. Olyankor úgy viselkedik mint egy díva. Meg azt mondja, hogy nem magabiztos, hogy szemüveget visel de kontaktlencsét nem meri berakni magának másik szemüveget meg nem akar. Az a baj, hogy én ezzel nem tudok mit kezdeni. Csak órán elég zavaró mikor órán az első padban ülünk a tanár előtt és elveszi a füzetemet és közben a tanár a tananyag felét leírta a táblára de még én akkor se tudom leírni mert nála van a füzetem. Ha meg nem adom oda vagy nem segítek neki a dogában, akkor meg én vagyok a rossz. De én ezért is a legjobb barátnője vagyok soha nem beszélem ki, nem hordom el mindennek inkább megmaradnak a fejemben ezek a gondolatok. De van mikor jó fej mikor megkér, hogy segítse neki a leckében mert nem érti, akkor sem a legkedvesebben kér meg de azért annyira nem rossz.
Ennyi sajnos megint nem lett valami hosszú de legközelebb már kicsit hosszabb lesz. A helyesírásomat kérlek nézzétek el mert nagyon sok gondom van vele kiskorom óta de már próbálom orvosolni a problémát mert járok vele szakemberhez. Remélem azért tetszik a sztori. :)