Çay tiryakisi'nden 3 yıl önce
8. Sınıfın sonlarına doğruydu, beden dersindeydik 2 sınıf eşleşmişti. Öğretmen bizi serbest bıraktığında çoğu kişi bir sporla ilgilenirken o orada banklarda oturmuş kitap okuyordu.
Anlayamamıştım, herkesin sevdiği beden dersinde o neden orada oturmuş kitap okuyordu?
En yakın arkadaşı İrem elindeki voleybol topuyla koşturup arkadaşının yanına gitti, İrem'i tanıyordum İrem'i herkes tanıyordu. Ama yanındaki kızın adını dahi bilmiyordum.
İrem geldiğinde gülümseyerek elindeki ayracı kitap sayfalarının arasına yerleştirdi, o an anlamıştım neden kitap okuduğunu; yalnızken kitaplara sığınıyordu.
Yanımda basketbol topunu sektiren Bora'ya bir omuz attım. "Şu kızın adı neydi?"
Bora işaret parmağıyla gösterdiğim kızı gördüğünde kaşlarını çattı. "Tam hatırlamıyorum ama Dicle olması lazım, neden sordun?"
Omuz silktim. "Hiç."
Dicle.
Onları görebileceğim bir banka oturduğumda elimde duran topu Bora'ya verip onları izlemeye başladım. İrem Dicle'ye bir şeyler anlatıp gülüyor Dicle bir yandan arkadaşını dinlerken diğer yandan da örgüsünü açıyordu.
Birkaç dakikanın ardından İrem'in kafasına futbol topu gelmesiyle İrem kafasını tutarken, Dicle ona bir şeyler fısıldadı ve ayağa kalktı. Yerdeki topu elllerinin arasına alıp bizim sınıftan Arda diye bir çocuğun yanına doğru ilerlemeye başladı.
Kolarını kaldırdığında tam on ikiden Arda'nın kafasına futbol topunu geri attı, ayağa kalktım.
"Sen bizi ne sanıyorsun?"
Arda afallamış olsa da aniden toparlanıp ayağa kalktı. "Ne dediğini anlamıyorum, hem ne diye atıyorsun bu topu bana?"
Dicle Arda'yı omuzlarından sertçe itti. "Sen bizi gerizekalı mı sanıyorsun? İrem çıkma teklifini kabul etmedi diye okula rezil oldun kızla uğraşıp duruyorsun!"
"O da çıkma teklifimi kabul etseydi o zaman!"
Dicle Arda'nın bacağına tekme attığında Arda yere düşerken Dicle onun saçlarını tutup kafasını sinirle sallamaya başladı.
"Senin için zor ve yorucu olacak ama o çalışmayan beynini kullanıp dediklerimi iyi dinle, bu kız seni sevmiyor anladın mı? Bu kız seni sevmiyor. Çıkma teklifini kabul etmeyecek, sen de bu kızı tek başına sanıp onun üzerine yürürsen karşında beni bulursun bu kız savunmasız değil. Eğer bir daha İrem'e bulaşırsan veya ağzından onunla ilgili tek bir kelime çıkarsa sonuçlar senin için iyi olmaz anladın mı beni?"
Arda cevap vermeyince Dicle hafifçe Arda'yı sarstı. "Anladın mı?"
"A-anladım."
Dicle, Arda'nın saçını bırakıp ellerini silkeledi ve İrem'in yanına doğru yürüdü. Dicle, İrem'in tam önünde durduğunda kollarını ona doladı.
"Sana bir daha zarar veremeyecek."
Ve ben o yaşta sevdiklerini koruyup sahip çıkan kızın beni de korumasını istemiştim, onun bu isteğimden haberi olmadan.
Ek olarak bana ulaşmak isteyenler hesaplarım;
instagram: Ezgi.ozdemiir
E.Ö
YOU ARE READING
Tea• Texting(Final Oldu)
ContoOkulun en üst katına çıkıp sevdiğim kitabı okumaya başladığımda, telefonuma üst üste mesaj gelince sinirle okuduğum kitabı kapatıp telefonu elime aldım. Şimdiden bela okumaya başlamıştım İrem'e. İrem dışında bana mesaj atacak başka arkadaşım yoktu...