Namjoon - 3/3

544 81 0
                                    

Év: 22
Június 30

Elgondolkodva néztem a kezemet miközben az ujjammal megnyomtam a lift gombját. Olyan volt, mintha a kezeimnek saját akarata lett volna.

Ez a különleges pillanat azt az érzést keltette bennem, mintha ez már többször megtörtént volna... és én még csak most vettem észre.

A lift ajtaja már majdnem becsukódott mikor megnyomtam a gombot, amitől megállt és újra kinyílt.
Emberek léptek be a liftbe, de én nem. Megpillantottam egy lányt, aki egy sárga hajgumival kötötte be a haját.

Ha tudta, hogy voltak emberek akik be szerettek volna szállni a liftbe, akkor miért nem nyomta meg a gombot, hogy kinyissa nekik? Ezen gondolkodtam.

Aztán arra a megoldásra jutottam, hogy biztosan azért, mert épp a haját kötötte.

Ahogy visszaléptem az ajtótól, az utolsó dolog amit láttam az a sárga hajgumija volt...

Az emberek háttere sokat elárulhat a személyről ellentétben azzal, hogy te mit látsz elsőre ha ránézel valakire, anélkül, hogy ismernéd.

Én csak néhány embernek ismerem a hátterét, de a többi emberről csak találgatni tudok, hogy mi lehet a történetük és nem tudom őket megérteni.

Szoktam azon gondolkodni, hogy ha megpróbálnám pontosan megmondani egy ember múltját és értékelni őket, anélkül, hogy egy szót is beszéltem volna velük ezelőtt, képes lennék elbeszélgetni velük...

De most azon gondolkodom, hogy... mások az én történetemet egyszerűen ki tudják találni, vagy több órát kell gondolkozzanak rajta és hiába?

A lány a sárga hajgumival megfogott a történetével miközben a lift ajtó teljesen bezárult.

Ez többször megtörtént már, kerültem a pillantását és elfordítottam a tekintetemet, most már a padlót vizsgáltam.

A lift ajtaja teljesen bezárult, én pedig megláttam a tükörképemet benne, arra jöttem rá, hogy még én sem tudnám megmondani a saját történetemet első ránézésre.

BTS - Love yourself - HER - Note Magyar FordításWhere stories live. Discover now