7.Нова Аз

1.6K 154 57
                                    

- Сигурна ли си?   Имам предвид, виж се

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Сигурна ли си?   Имам предвид, виж се. Кога ще ти излезе късмет с момче като Кук? Дори и фалшиво да е. Възползвай се.

Рече Юнги, забил поглед в мен със смръщени вежди. 

Какво да правя?

Резултати за сега:

а) Излей кафето си върху него и излез от барчето без да казваш и дума. 2)

б) Кажи му, че си променяш мнението и искаш Кук. [ :( ]

в) Питай го какъв му е проблема/ ти луд ли си? / Защо се държи като задник? 11)

г) Разплачи се от обидните му думи. :'(  1)

общо гласували: 14 човека ( не съм сигурна, нещо ми е бъгав Wattpada и коментарите много не ми се показват, колкото успях преброих xD )

*   *   *   *

Стоях вцепенена и не вярвах на ушите си. Мислех, че след като си плащам, държанието към мен ще е като принцеса, но не. Ето защо и избягвах мъжете толкова време.

Всички са еднакви.

- Хьонг! Защо говориш на дамата така? - глас зад мен се провика. Обърнах се да видя, че Кук беше излязъл от зад касата и беше тръгнал към нашата маса с много ядосано изражение. Явно е видял и чул всичко. - Тя нито се е държала лоша с теб, нито нищо! Все пак то-

Прекъснах го, като просто повдигнах ръка във въздуха и двете момчета ме погледнаха шокирано. Изненадах се от реакцията на Кук, наистина, но реших да взема нещата в мой ръце.

- Благодаря Кук за защита, но аз ще се оправя. - усмихнах се леко на момчето, което в първата секунда се противеше, но след това се отказа и отиде отново на работното си място. Проследих го с поглед докато не стигна на мястото си.

Обърнах се към седящият пред мен задник. Погледа му казваше, че е сгафил, но в същото време от устата му не излизаше думата Извинявай. Не. Мълчеше и гледаше. Явно искаше да му се развикам. Сигурно е мазохист.

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora