~1~

44 2 0
                                    

Rutinosan nyomtam ki az ébresztőmet, majd kikeltem az ágyból. A fürdőbe slattyogtam, majd belepillantottam a tükörbe. Barna hajam kócosan simul a homlokomra. Szemem alatt táskák díszelegtek és kicsit fel is volt dagadva. Nem tett jót a tegnapi buli... Egyetlen szerencsém, hogy szombat van, így nem kell suliba mennem. Megmostam az arcom, majd beletúrtam a hajamba, igazítás képpen. Kicsit emberibb ábrázattal léptem ki a fürdőből. A fejem mindjárt széthasad... Nem szoktam magam segg részegre inni magam, de tegnap mégis... Nem is értem hogy miért... Jahh, megvan...

/tegnap este/

- Kincsem! - hallom Anyám hangját

- Gyere, hírünk van! - kontrázik rá Apám

Lemegyek, majd amolyan "mit szeretnétek" fejjel nézek a szüleimre

- Tehát... - kezdi Anya - lesz egy húgod - mondja a nagy "hírt" mosooyogva

- Anyáddal úgy döntöttünk, hogy örökbefogadunk egy lányt - olyan lelkesedéssel mondja hogy szinte már fáj

Pár perc néma csönd után könyögöm a legértelmesebb választ, ami tőlem telik:

- Mi van? Milyen lány? Miért? - nézek letaglózva

- A neve Kimberly White, 16 éves, a szülei nemrég meghaltak, úgyhogy holnaptól nálunk fog élni - magyarázza anyám.

Szó nélkül elhagyom a helyiséget. Ledőlök az ágyamra, majd a telefonomat veszem kézbe. Írok Hazznek, a legjobb haveromnak.

"Bulizni megyünk. Részeg akarok lenni"

Persze, Hazzhez híven, rögtön jött a válasz, hogy mikor hova megyünk.

Mi a fasz? Nem vagyok már elég nekik...?

/jelen/

Apropó, majdnem elfelejtettem. A nevem Nathaniel Lewis, de mindenki Natenek hív. 17 éves vagyok, 11.-es. Egyke. A szüleimmel keveset találkozok, mivel elég elfoglaltak a munkájuk miatt. A legjobb barátom Herry, vagyis csak Hezz. Vele mindent meg tudok beszélni. Na meg ott van Mike is, ő is nagy spanom. Nagyképűség nélkül állíthatom, hogy mi hárman vagyunk a lányok álmai, na meg lehet hogy néhány fiúé is, de ezt inkább hanyagoljuk.

Kítúrtam a szekrényemből egy melegítő alsót és egy egyszerű, fehér színű pólót. Lementem az emeletről, és a konyhában tettem le a seggem. Előszedtem egy adag gabonapelyhet, és tejet. Nyammogásom közepedte szemem a hűtőre tévedt, amelyen egy cetli volt:

Ma mentünk el Kimberlyért, délután jövünk, addig is legyen szép napod!

Puszi: Anya és Apa

Szuper. Ma érkezik a "tesóm". Valószínűleg ő is csak egy nyálas kis bige lesz, aki elolvad egyetlen szó hallatán, amit hozzá intézek. Undorító.

Befejeztem a reggelim, és huszonegyedik századi mivoltomhoz híven, telefonozni kezdtem. Egy új üzenet...

Hazz: Milyen indítékból ittad le magad?

Nate: Ha átjössz, akkor elmondom

Pár perc után, már érkezett is a válasz, hőn szeretett "házipszichológusomtól":

Hazz: Indulok

Kb 10 perc múlva, a kapucsengő hangja riasztott fel. Kinyitottam az ajtót, amin Hezz lépett be.

- Na mi a helyzet? Gond van?

- Hát, talán... - mondtam, mire Hezz majdnem megölt a pillantásával - lesz egy mostohahugom..

- És ezzel mi a gond? - nézett értetlenül

- Hogy mi? Szerinted? Ide jön egy kis kurva, és elveszi az életem! Ezzel vajon mi baj lehet?! - kiabàltam a végét

- Nate! Most azzonal nyugodj meg! Érthető vagyok? - elővette a szemrehányó hangját, mire bólintottam - Tudod hogy mi okból fogadjátok örökbe?

- Meghaltak a szülei - mondtam

- Na látod. Nem azért jön hogy tönkre tegye az életed, csupán egy családra vágyik, hiszen a sajátját elveszítette - Hezz nem volt gyakran komoly, de amikor igen, akkor nagyon ilyesztő jelenség - van valami kajád? - kérdezi, úgy, mintha az előző témát, már el is felejtette volna, majd elindul a konyhába

- Nézd meg a hűtőt - mondom, majd a követem a barátom

Hihetetlen, hogy Hezz mennyit tud enni, és mégsem hízik el. Jó, mondjuk segíthet, hogy rengeteget edz. Kiszedett a hűtőből egy pohár joghurtot, majd otthonosan mozogva, elővette a reggel fogyasztott zabpelyhet. Elkezdett enni, én meg csak néztem ki a fejemből.

Nem tudom mennyi idő telhetett el, de arra figyeltem fel, hogy Hezz a kezét lóbálja a szemem előtt.

- Tess, minden oké? Nekem mennem kell, szia, majd írj, hogy milyen a kiscsaj! - hadarta, majd már el is hagyta a házat.

Felmentem a szobámba, és ledőltem az ágyba. Apropó, Hezz is elég sokat ivott, mégsem néz ki úgy, mint a mosott szar. Hogy csinálja ez a pali?

Lassacskán elnyomott az álom.

/négy óra múlva/

Az ajtó nyitódására kelek fel. Megdörzsölöm a szemem, majd konstatálom, hogy még mindig fáj a fejem. Lebattyogok, majd a szüleimmel, és egy idegen csajjal találom szemben magam.

Fekete haja kicsit kócos, de nem vészes. Mély, barna szemeibe belelóg a haja. Egy fekete, jó pár számmal nyobb hosszú ujjú póló van rajta, mint amire szüksége lenne. Egy fekete szűk nadrág takarja piszkafa lábait, illetve egy sötétszürke cipő. Kezében egy közepes méretű sporttáskát szorongat. Arca rezdüléstelen, mintha nem lennének érzelmei.

- Kim, ő itt a fiúnk, Nathaniel - néz ránk anyám - Nate, ő pedig Kimberly, az újdonsült mostohahúgod

- Örvendek - nyújtom felé a jobb kezemet

- Úgyszintén - hangja rideg, és a keze is fagyos, ilyesztő ez a csaj...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pitypang Where stories live. Discover now