3. rész

7.6K 249 5
                                    

Tanulás közben annyit gondolkodtam Matt-ről, hogy az idő gyorsan elszállt. Mikor rá néztem az órára már 16:51-et mutatott. A táskámba bedobáltam az angol cuccaimat, a hajamat megfésültem és már indultam is Matt-hez. Útközben zenét hallgattam, aminek köszönhetően ez az idő is gyorsan eltelt.

Ahogy odaértem a házunkhoz egy szép ház előtt álltam. Nem volt egy nagy villa, de nem is az a kicsi ház volt. Inkább egy egyszerű, letisztult, modern ház volt. A fülesmet beraktam a táskámba, majd beléptem a kapun és az ajtó felé mentem. Bekopogtam és nem is kellett sokat várnom.

- Szia! - mondta Matt, mikor már kinyitotta az ajtót.

- Szia. - jobban kinyitotta az ajtót, én meg bementem. A ház mint kívülről, belülről is egy modern berendezésű épült volt.

- A szüleim nincsenek itthon. Üzleti úton vannak. - mondta mikor már a nappaliban voltunk. Körbe néztem és megláttam egy komód tetején egy csomó képet róla, amin még kicsi volt. Már azokon a képeken is már imádnivaló volt. - Na gyere, menjünk tanulni. - megfogta a kezemet és húzott maga után a szobájába.

Mikor beléptünk azonnal egy tipikus fiú szoba volt. A falak feketét és fehérek voltak. A szoba közepén volt egy franciaágy, két éjjeli szekrény, egy íróasztal, egy beépített szekrény, egy hatalmas plazma tv, Xbox és persze a hozzá való játékok. Miután alaposan körbe néztem, láttam ahogy az ajtónak támaszkodva néz engem és rám mosolyog.

- Nem tanulunk? - kérdeztem tőle, majd közelebb jött hozzám, hogy megöleljen, de én elléptem.

Lassan már két órája vagyok itt. Tanulunk. Vagyis csak én, mert Matt meg a tanulás?Az két külön dolog. Mint a tűz meg a víz. De ezért úgy tesz mintha tanulna, de közben engem néz.

- Már érted? - kérdeztem tőle reménykedve, hogy igen és már mehetek haza. Haza akarok menni, de nem akarom itt hagyni. Jaj Istenem, megőrít engem ez a fiú.

- Ja, értem! - mondta rám mosolyogva. Ekkor elkezdtem pakolni a táskámba. - Te meg mit csinálsz?- kérdezte értetlen fejet vágva.

- Pakolok és megyek haza.

- Ne! Ne menj még, maradj egy kicsit.

- Nem! - mondtam határozottan.

- Nem nézünk meg egy filmet, légyszi? - nézett rám boci szemekkel.

- Ahh, jó! Nézzünk akkor.

- Ez az! - emelte fel a kezeit.- Én választok filmet.

- Jó, de ne horrort.

- Miért? - kérdezte mikor bekapcsolta TV-t.

- Mert nem szeretem.

- Én meg szeretem és azt akarok nézni. - mondta komoly arccal.

- Ha azt fogunk nézni, komolyan haza megyek. - mondtam egy kicsit nevetve az ágyról.

- Ne, csak azt ne! Akkor nézzünk valami vígjátékot.

- Jó. Van popcorn?

- Aha a konyhában. Csinálsz?

- Persze. - mondtam kedvesen.

- Jó.

Felkeltem és lementem a konyhába. Nagy nehezen megtaláltam a popcornt és egy tálat amibe majd rakom. Mikor kész lett fogtam a tálat és mentem is vissza Matt-hez. Amint léptem ki a konyhából egy mellkasnak ütköztem. Matt mellkasának. Szerencsére a popcorn nem ömlött ki. Felnéztem rá, Ő meg rám mosolygott. Azzal a mosollyal komolyan megőrít. Majd felmentünk, leültünk az ágyra és elkezdtük nézni.

Végre vége lett a filmnek, szóval mehetek haza.

- Na akkor én megyek haza.

- Hogy hová?

- Haza.

- De nem mész. - mondta egy kicsit riadtan.

- Miért?

- Mert már 23:00 van.

- Hogy mi? Eddig tartott a film?

- Aha. - biccentett a fejével.

- És most, hogy megyek haza?

- Sehogy. Itt alszol.- mondta Matt.

Most komoly? Egész nap vele voltam és még itt is aludjak nála. Jaj, Istenem...

- Jól van. És hol van a vendég szoba? - amint kimondtam, hogy itt alszok nála, láttam, hogy a szemei csillogni kezdtek.

- Ott most kupi van. Szóval, - gondolkodott el - megvan! Itt alszasz. - mutatott az ágyára.

- Egy ágyban? Én meg te? - kerekedtek el a szemeim.

- Aha. De ne félj nem eszlek meg. - mondta nevetve, amitől egy kicsit jobb kedvem lett. Felállt és oda jött hozzám. - Ma már mondtam,hogy gyönyörű vagy? Ha nem, akkor mondom. Gyönyörű vagy. - mondta és egy hajtincset a fülem mögé tűrt.

- Köszi! - éreztem, hogy az arcom vörös lett, mint a paradicsom.
Magához húzott és jó szorosan megölelt. - Amúgy Matt adsz valamit amiben aludhatok? - kérdeztem tőle a tarkómat vakarva.

- Ja persze! - oda lépett a szekrényéhez, s kivett belőle egy pulcsit. - Tessék.

- Köszi, és hol van a fürdő?

- A folyosó végén, jobbra.

- Jó, akkor én megyek fürödni.

- Jó. - és leült az ágyra.

Mikor végeztem, felvettem a pulcsit amit adott Matt és mentem vissza a szobájába. Ő az íróasztalánál ült. Amint meghallotta, hogy bejöttem azonnal felkelt és akkor láttam meg kidolgozott, kockás hasát. Uram isten, milyen teste van! Odajött hozzám és megölelt. Pár másodperc után vissza öleltem. A fejemet a mellkasára hajtottam és úgy voltunk. Majd éreztem, hogy puszit ad a hajamba. Lefeküdtünk az ágyba. Én az egyik, Ő meg a másik felén aludt.

- Jóéjt! Szép álmokat! - mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog.

- Szép álmokat! Jóéjt! - mondtam én is és lassan elaludtam.

Sziasztok! Itt az újabb rész! Ha tetszett akkor Vote és komi! Találkozunk a kövi részben, Sziasztok 😊😚

A Szerelem Nem Könnyű  [ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now