Üçüncü kişi anlatımı
Şehrin etrafında amaçsızca gezinen, adı Kim Seokjin olan bir çocuk vardı. Islak ve soğuk hissediyordu. Gidecek bir evi veya birlikte olacak kimsesi yoktu. Kısaca evsizdi, yalnızdı.
Ailesi o daha 14 yaşındayken ölmüştü. Teyzesi onu bugün kendi evinden atmıştı ve orada kalmak için hiçbir hakkının olmadığını söylemişti. Teyzesi ona her türlü kötü davrandığından çok umursamamıştı ama gidecek kimsesinin olmamasından dolayı endişeliydi. Bu yüzden şu an şehrin etrafında titreyen ellerinde bir çanta ile yalnız, ıslak ve üşümüş şekilde amaçsızca dolaşıyordu.
Şimdi çoktan 15 olmuştu. Hala kalacak bir ev bulamamıştı. O hala nereye gideceğini bilneyen masum ve kırılgan bir çocuktu.
"Omma, Appa lütfen geri dönün." Seokjin aşağıya su çekmiş ıslak ayakkabılarına bakarak fısıldadı.
"Jinnie..."
Tanıdık bir ses duyduğunda gözleri büyüdü. Kafasını kaldırdığında annesini bir evi işaret ederken gördü. Lanetliymiş gibi görünen büyük beyaz bir ev.
Seokjin annesine sarılmaya çalıştı ancak o aniden gözden kayboldu. İç geçirdi. Belki de... belki de halüsinasyon görmüş olabileceğini düşündü. Anne ve babasının ölümünü atlatamamıştı.
Bir süre annesinin ona işaret ettiği yere baktı. Büyük beyaz evin önüne gelene kadar yürüdü. Kapıyı açtı ve kapı şaşırtıcı şekilde kapalı değildi.
Evin içine girmeye korktuğu için kapının önüne oturdu. Korkmuştu... ancak barınacak bir yere ihtiyacı vardı. Kapıyı üç kere tıklatmaya karar verdi ancak kimse yanıt vermedi. Büyük kapıyı açmaya çalıştı ki kilitli olmasını bekliyordu ancak açıktı.
Sessizce kafasını içeri soktu, soldan sağa doğru bakıyordu. İçeri yürüdü ve yorgun bedenini en yakın koltuğa yatırdı. Yağmuru emmiş bedenini aldırmadı. Hasta olabileceğini ya da birinin onu kendi evinde uyurken yakalayabileceğini umursamadı.
"Bana tatlı rüyalar..." Kırmızı ve yorgun gözlerinden bir gözyaşı kaçarken küçük çocuk gözlerini kapadı ve kendine fısıldadı.
-----
Kitap jen_areum'a aittir.
The book belongs to jen_areum.-25.06.18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNGS • Jin × BTS
Fanfic#1 in Jinhope "Hangi hyung'unu daha çok seviyorsun?" Hoseok Seokjin'e imzası gibi olan gülüşünü sunarak sordu. "Ben--" Seokjin cevap vermeden önce tüm hyungları ona sarılmıştı bile. "Ben hepsini seviyorum." Seokjin söyledi. Tüm hyungları iç geçirdi...