unsprezece

9 1 4
                                    

-Ar trebui să plecăm de aici, uneori poliția mai face vizite si nu cred ca ai mai vrea si alte incidente.

Kevin i-a dat dreptate lui Cass si a fost de acord sa părăsească pista de curse, lucru pe care l-ar fi facut alături de ea daca Alina nu intervenea.

- Să nu imi zici ca vrei sa pleci dupa asa o victorie.

Frumoasa Alina era ca câțiva centimetri de el făcând o fata tristă arătând că plecarea lui urma sa o supere. Simțea mirosul unui parfum extrem de scump care avea să îi rămână întipărit în minte, erau la aceeași înălțime din cauza tocurilor ei înalte si se priveau in ochi.

- Cred ca e mai bine daca plec, dar poate o sa ne mai vedem.

Nu l-a lăsat totusi sa plece faca sa ii lase o urmă de ruj roșu pe obraz dupa ce l-a pupat.
Cass era extrem de tăcută dupa ce au plecat din acel loc si nici macar nu il privea dar ceva din el nu isi dorea să o întrebe dacă este supărată pentru ca avea presimțirea ca raspunsul ei este da, chiar dacă nu avea vreun motiv. Ei doi nu erau împreună asa ca fiecare dintre ei avea tot dreptul să flirteze sau sa fie împreună cu altcineva.

- Iti place de Alina?
- Este drăguță.
- Nu este de tine. Scuze ca iti zic dar fata asta urmărește doar conturile bancare.

În acest caz Kevin nu era omul potrivit pentru ea deoarece nu avea sumele necesare pentru o relație cu acea femeie. Într-adevăr avea o situație financiară nu prea rea dar asta din cauza părinților care aveau slujbe îndeajuns de bine plătite dar nu îndeajuns cat sa isi permita un Porsche de exemplu. Familia sa era una destul de simplă și de comuna putin norocoasă daca stam sa ne gandim, cu un venit peste mediu care își permitea o casa drăguță si care avea destui bani încât să îi cumpere lui Kevin o masina de ziua lui sau sa poata merge in concediu in fiecare an.
Drumul lor a fost unul extrem de tăcut și de scurt Cass ajungând prima acasa.

- Chiar nu vreau sa intru aici.
- Cass asta e casa ta, unde altundeva ai vrea sa intri?
- Nu imi place locul asta.
- Nu e prima oară când aud asta. Mergi acasă si dormi, e foarte târziu, poate ca ai tăi te asteapta deja.
- Nu sunt așteptată aici.

Fara sa il mai sărute pe obraz a intrat pe usa si l-a lăsat acolo afară singur fără ca măcar să își ia rămas bun.
Stiind ca mai are destul de mult de mers pana acasa s-a decis să cheme un taxi.

A doua zi la prânz cand s-a trezit a găsit casa goală cu un bilet lipit pe frigider care zicea:
"Am plecat la zoo".
Si asa rămas singur acasă Kevin se gândea daca sa il cheme pe Jo pe la el sau sa ii zică toata povestea de seara trecută dar nu a apucat să facă asta pentru ca cineva i-a bătut la ușă.
Deschizând a rămas de-a dreptul uimit sa vada cine se afla in fata lui.

- Eram convinsă că arăți bine si atunci cand te trezesti.

Alina, de data asta îmbrăcată într-o pereche de blugi extrem de scurtă si un tricou alb pana la buric ii zambea si il analiza din cap pana in picioare.
Kevin rămas inca surprins de apariția ei neașteptată a rămas acolo in usa fără să mai fie capabil sa zică ceva.

- Pot sa intru?

Moment in care a realizat că inca nu a invitat musafirul neașteptat înăuntru si s-a dat din usa lasand-o sa intre. Așezați pe canapea destul de aproape unul de altul Kevin a avut oportunitatea si plăcerea de a o analiză mai bine.

- De unde ai gasit unde stau?
- Toți avem sursele noastre. Probabil te întrebi de ce am venit, pai sunt aici ca sa te invit la inca o cursă, de data asta poti lua masina mea.

Sa bată ea tot drumul asta doar ca sa il cheme la o cursă?
Isi dorea atât de mult sa se apropie de ea mai tare si sa o sărute sau sa faca si alte chestii dar momentan o privea si admira frumusețea sa impecabilă.
A raspuns cu un da destul de nehotărît la invitatie si zâmbetul de pe fata ei a crescut si mai tare. Buzele sale extrem de mari date din nou cu ruj de, data asta cu o culoare mult mai cuminte de crem, formau un zâmbet perfect ce il făcea si pe el sa zâmbească și să o admire.
Alina era acel gen de femeie care putea sa aiba lumea la picioare prin simplul fapt ca era extrem de frumoasa ceea ce ii oferea avantaje nelimitate. Si normal ca a reușit să îl farmece si pe Kevin, pana la urma putea sa cucerească orice bărbat din jurul său prin simpla prezență care era una de remarcat.

- Trebuie să știi totusi ca esti nevoit să câștigi de data asta, am facut un mic pariu pe tine cu iubitul meu, i-am zis ca il poti învinge.

Momentul în care cuvintele "iubitul meu" au fost auzite de Kevin parca orice speranță i-a fost spulberată.
O asemenea propoziție i-a dat putin lumea peste cap, lume în care deja o avea pe Alina, cel putin asta vedea el si asta isi dorea.
Văzând surprinderea de pe chipul lui Alina a început să zâmbească usor amuzată de șocul provocat.

- Sper sa câștigi, ne vedem maine seara.

Si s-a ridicat de pe canapea mergând spre usa iar Kevin a mers îndeaproape in spatele ei.

- Si daca nu reusesc?
- Eu am incredere in tine, ar trebui sa ai si tu.

Mâinile ei erau acum așezate în jurul lui si il privea extrem de încrezătoare. La fel si mâinile lui erau bine poziționare pe corpul ei parcă perfect sculptat, vrând să o aducă tot mai aproape de el.
Fara sa se astepte primeste un sărut din partea ei, unul adevarat nu doar pe obraz, care îi face mâinile sa o cuprindă extrem de strâns dar cand credea că o are atât de aproape ea i-a dat drumul si a iesit pe usa plecând.

.........................
Am început o nouă carte "Blue eyes" si poate aveti chef sa aruncați un ochi si pe acolo. Mersi!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SimpluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum