"doğruluk mu, cesaret mi yasemin?"
"cesaret"
" Şevvali dudaklarından öp o zaman"
ben yasemin. 17 yaşındayım. ve bu benim hikayem.
Öncelikle Şevvale uzun uzadıya bir baktım. biraz balık etliydi, at kuyruğu yapmış saçı ve çilli bir yüzü vardı pek güzel olduğu da söylenemezdi. açıkçası onu pek öpmekte istemedim. ama bi kere cesaret dedikten sonra dönüş olmuyor.
öpüştük
kahkahalar ve erkeklerden gelen ooo lafları
pek tutkulu bir öpüşme değildi daha iyilerini de çok kez yaşamıştım fakat değişik hissettirmişti beni. öpüşmemizin bitmesine yakın göz göze gelmiştik. çirkin dediğim kızın şuan bende çok farklı bir etkisi oluşmuştu. belli etmemeye çalışarak hemen kendimi toparladım. arkadan bir el omzuma dayanıp beni kendine çekti. cenkti bu. sevgilim. ve o bir erkekti.
saat ilerledikçe ve içilen içki sayısı arttıkça birer birer oyundan kişiler azalıyordu. başta cenki kaybetmiştik. çok masum uyuyordu yüzüne baktım nasıl bu kadar yakışıklı olabiliyordu.
sıradan arkadaş partisiydi çok insan yoktu fakat ben Şevvali ilk defa görüyordum. sanırım birisinin yanında gelmişti. ara sıra bana bakarken yakaladım onu. fakat bu gayet normal bir şeydi insanlar birbirine bakardı. her ne kadar böyle söylesem de bana bakmasını istiyordum. peki neden??
eve gittiğimde uyku tutana kadar yatağımda bu geceyi düşünmüştüm. kızlar erkekleri sever, erkekler kızları. bu yüzden benim düşüncelerim yanlış hissettiriyordu, ama beynimin içine girip bunu kesmesi söyleyemiyordum.
ani bir hamleyle telefonu elime alıp facebooktan etiketlenen fotoğraflara baktım. yabancı ortamda olduğundan olsa gerek hiç fotoğrafını bulamamıştım. bakmaya devam ediyordum ve sonunda bir fotosunu buldum, şükür facebook adresi vardı ve fotoğrafta ekliydi. profiline girdiğimde onur yürüyüşüne katıldığını fark ettim. çevremde ki insanlar için eşcinsellik ya da başka çeşidi normal geliyordu. bu düşünceyi bedenim sahiplendiğinde gayet kötü hissettirdi. bir kez daha bu insanları anlayabildim. aman neyse ben zaten öyle değilim ki.
baktıktan sonra arkadaş ekle butonuna bastım ve telefonu yastığımın altına koydum. saat geç olmuştu ve epey uykum vardı. tüm bu düşüncelerden sıyrılıp derin bir uykuya bıraktım kendimi. ve onun rüyamda olması umuduna.