Gözümü açtığımda revirdeydim.Perdenin diyer tarafından beni izleyen bir adet Park Jimin vardı.Gülerek.
Ben:Ne bakıyorsun?
Jimin:Ne güzel bayılmıştın.Onu düşünüyorum.
Ben :Dalga geçme.O kızı bir elime geçireyim mahvedeceğim.
Jimin:Kız ne dedi de biz bayıldık ki?
Ben:Bilmiyorum ama kızın gücü bu sanırım. Sence neden öyle bir konuşma yaptı?
Jimin;Gerçekten bilmiyorum ama sanırım Babası Gölge.
Ben:Babasının bize kendinden yakın olduğunu söylüyordu?
Jimin:Evet ama kim?
Ben:Neyse ...saat kaç?
Jimin:16:32 .
Ben:Ne ?Ah geç kaldım.
Jimin:Neye?
Ben:Kızlarla provaya.
Jimin;Ah..tamam o zaman okul da bitti .Çıkalım istersen?
Ben:Olur ,diyip ayağa kalktım.Ayakkabılarımı giyindim tam kalkacaktım.Birden odaya Ra Ra ve Luhan daldı.
Ra Ra:İyimisin?O kız hemen okuldan ayrıldı?Kimdi o ?Ne yaptı sana?
Ben;Ben iyiyim.Jimin de öyle.Kız Victoria bizim sınıftan derste yendiğim kız.Bize büyü yaptı sanırım gücü buydu. Hemen okuldan kaçtı mı?
Jimin:Nasıl bulacağız onu?
Ben:Bilmiyorum Jimini.
Kook:Hadi o zaman çıkalım.
Ra Ra:Bir gelişme olursa bana haber edin.
Ben:Tamam Ra Ra.Bizi düşündüğün için sağol.Kendine iyi bak.
Ra Ra:Sizde dikkat edin.Yardımıma ihtiyaç duyarsanız ben buradayım.
Jimin:Sağol.,dedi ve çıktık. Arabada Kook Jimin in yanına ben de arkaya bindim.
Kook:Arabamı V ve Suga kaçırdılar.Beni de yeni yurdumuza götürmelisin Jimin.
Jimin:Anladım ukala.
Kook:Bana ukala Mukala de.El üstünde tutulmuşsam hep el kalırım.Prensler gibiydim ben baba evinde.Özgür...
Jimin;Yeter Kook.Me saçmalıyorsun?
Kook:Şarkı bu geri kafalı. Hadisenin şarkısı?
Jimin:Halise?
Kook:Halise değil.Hadise.Dünyaca ünlü bir şarkıcı.Bu kadına bayılıyorum.
Ben:Iyy.Cidden mi?Şarkıları çok çocukça.
Kook;Hayır be çok sevimli.
Jimin:Tamam tamam.Susun artık. Başım ağrıdı.
Ben:Tamam be gıcık.
Kook:İstersen bana gıcık mıcık de...
Jimin(sertçe bakıp);...
Kook;Hey sakin dostum.Tamam sustum.
Jimin:Şimdi...Hyuna seni prova için SMT ye mi bırakayım mı?
Ben:Hayır gerek yok .Eve gidip üzerimi değişmeliyim. Sonra kendim giderim.
Jimin:Tamam...dedi.Yol boyunca Kook un saçma hikayelerini dinlemekten beynim sulandı.En son RM nin kulağını ısırdığını söylüyordu.Gerisini siz düşünün.Allahtan yurda yaklaştığımız sırada .Jimin arabayı durdurup.Kook u arabadan attı.OH MY GOD!!!Ah ne güldüm be...
Jimin:Defol kendin yürü .Allah çene vermiş,,gerisini koy...tövbe tövbe..(İMANA GELDİ 😅🤣)
Sonra yurda gelince indim.
Ben:Teşekkür ederim.
Jimin:Önemli değil,dedi.
Ben:O zaman sana iyi günler.
Jimin:Sanada iyi günler,dedi.Ben yurdun kapısından girerken.Kook un geldiğini gördüm.Ter içinde kalmıştı.Hayvan Jimini yüzünden.😏.
Kook;Ahhh..Öldüm.
Jimin:Geber.
Kook:Sadece Gavurlar geberir ben gavur muyum?
Jimin;Ya nesin?
Kook;Doğru ya...Her neyse.Gece sana uyku yok.Jimin bey.Başında müzik çalacağım senin.
Jimin:Yav he he..
Kook:İnşallah uyuyamazsın..Bad Boy.😋
Jimin;Köpeğin duası kabul olsaydı ,gökten kemik yağardı.
Kook;Ya seni...
Ben :Yeter artık.Kapımın önünde kalabalık yapıyorsunuz.Gidin..
Jimin:He..Bir de senin yüzünden kovulmadığımız eksikti.O da oldu Kook.Çok sağol...
Kook:Önemli değil.Her zaman...dediğinde gülerek kapının yanındaki küçük renkli topu elime alıp Kook ve Jimin başına attın.1 taşla 2 kuş gibi.
Jimin:Tamam be gidiyoruz..dedi.Gülerek içeri girdim.Odama çıkıp duş aldın.Sonra Dolabımı açıp üzerimi değiştirdim;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Teen Fiction+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...