Teaser

804 25 14
                                    

Yavuz
Kendi cenaze törenimi dışarıdan izlemek ilk olarak kötü hissettirdi.Sevenlerimin orada ağlaması içimi burkmadı değil.Ama her şeyin bir karşılığı vardır.Ülkemde diplomatik kriz çıkmasın diye kimlik değiştirmek zorunda kaldık.Bahar'ı soracaksınız bana.Belki de merak ederken hüngür hüngür ağladınız.Komutanım ve babamla görüştüm Eylem de vardı orada.Fethi onu affeder belki.Ama yaşadığımı duyarsa affeder.Yeni kimliğimi aldım ve motoruma binip Baharıma doğru yol almalıyım.Aslına bakılırsa canım da acımıyor değil.Orada tutuklanmamak için bıçaklanmak zorunda kaldım ama dikişlerim zorlayacak gibime geliyor.

Yazardan
Yavuz,Baharının yanına gidiyordur.Kimsenin bilmediği yerde olan bir hastanedir.Gerçi Yavuz ve Bahar öldü.Yerlerine Sinan ve Zeynep geldi.
Yavuz hastaneye giderek Zeynep Demir'in kaldığı odayı öğrenir.Odaya gider.Fakat Bahar ayaklanmıştır.

Bahardan
Artık çok sıkılmıştım.Bir ölü gösterilmediğim kalmıştı o da oldu artık.Çıldırmak üzereyim bence ve hatta vakti geldi bile.Önüme ne hemşireler geldi kaç gündür hepsini yoldum.Sakinleştirici yaptılar,durmadım.Delirdim çünkü.Önüme kim gelirse gelsin yolar atarım gerekirse.Sebebni soracaksınız.Dermanın beni vurduğu kurşun sinir hücrelerinin dengelerini değiştirecek bir tarafa geldi.Delirmem normal.

Yavuzdan
-Bahar ayaklanmış anlaşılan.Odada göremiyorum lavoboya falan mı gitti acaba?

Yavuz arkasını dönerken Bahar belirir ve Yavuz dikişlerinin olduğu yerde bir acı hisseder.Olduğu yere yığılır.Bahar da Yavuzu kimseye hissettirmeden hastane dışına çıkarıp bir arabaya bindirir.Arabayı kullanıyordur Bahar.Bir yere girince girince durur.Yavuzu da çıkarır.Bir adam gelir ve adam konuşur
-Kızım her şeyi dediğim gibi yapmışsın aferin

SÖZ 3.SEZON DEVAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin