1.Bölüm-Yeni Öğrenci

4.3K 86 10
                                    

Alice'in Ağzından
Okula yeni bir kız geliyormuş.Kız gelince bütün okul yine Cullenlar hakkında konuşarak kızın başını şişirecek.Ama insanlar bir sürü hikaye uydursada gerçeği bu okulda sadece Cullenlar,Rosalie ve ben biliyoruz.Nerden mi biliyoruz? Hem Rosalie ve Emmet,ben ve Jasper tüm okuldan gizli bir şekilde sevgiliyiz.Hemde hepimiz vampiriz ama biz daha sosyal olmak için çabalıyoruz.Amacımız Cullenlar hakkında vampirle ilgili bir hikaye çıkarsa bizde baska birşey uydurup vampir fikrinj ortadan kaldırmaya çalışıyoruz.Neyse okula geç kalıcam.Rosalie benden önce hazırlandı . (Bu arada Rosalie ile aynı evde kalıyorlar.)
.................................................................................................................
Alice aşağı iner.Rosalie ile arabaya binerler ve okula giderler.İndiklerinde Cullenlari görürler yanlarına gitmek isterler ama gidemezler.
Rosalie:Alice bu eziyet daha ne kadar sürecek?
Alice:Hiçbir fikrim yok.
Rosalie:Of.Hadi şu yeni ķız kimmiş bakalım.
Alice:Galiba ben buldum.(Bahçeye giren turuncu kamyonete bakarak söyler)
Rosalie:Kesinlikle yeni .
Alice;Hadi yanına gidelim.
Rosalie:Tamam.
Alice ve Rosalie yenı kızın yanına giderler.
Alice:Merhaba Den Isabella Swan olmalısın.Ben Alice buda en yakın arkadaşım Rosalie.
Bella:Bana Bella derseniz sevinirim.
Rosalie:Peki Bella istersen kafeteryaya gidelim.
Bella:Olur.
Kafeteryaya giderler.Bir masaya otururlar.Tabiki masaya Alice ve Rosalie'ye yakın olmak isteyen öğrenciler gelir.Biraz otururlar ve onların ilk dersi beden olduğu için hazırlanmak için giderler.
Kızlar tek başlarına kalırlar.Bella o sıada Cullenları fark eder.
Bella:Onlar kim?
Alice:Cullenlar.
Bella:Çok garipler.
Alice:Evet.Şu iri olan Emmet Cullen.
Rosalie Alice Emmet'a iri dediği için ayagina basar.Alice hiç tepki vermez.
Alice:O da Jasper Cullen.
O sırada Edward daha masada yoktur.Bella Edward'ı görür.
Bella:O kim?
Alice Edward'a bakar ve Edward Alice'in düşüncelerini okumuştur.Sırıtır.
Alice:O Edward Cullen.
Rosalie:Hepsi Dr.Cullen ve Bayan Cullen'ın evlatlıl çocukları.
O sırada zil çalar.Sınıfa giderler.Ders biyolojidir.Jasper ve Emmet bilerek yanlarına Alice ve Rosalie otursun diye tekli yerlere gelmişlerdir.Kızlar sınıfa girer.3 yer boştur Alice Jasper'ın yanına,Rosalie'de Emmet'in yanına oturur.Bella da tek boş olan yere Edward'in yanına oturur.
Öğretmen:Evet gençler.Size bir haberim var bugün kan gruplarınızı öğreneceğiz.
Jasper,Alice,Edward,Rosalie ve Emmet birbirlerine baktılar.Hemen dersten çıkmaları gerekiyordu ama nasıl?
Alice bulmuştu.Bir kağıda yazdı ve Rosalie'ye verdi.Daha sonra Japser'a anlattı.Rosalie'de Emmet'a.Ve plan başlasın...
Alice başı dönüyormuş gibi yaparak ogretmenin yanına gider.Jasper'da birşey sormak için kalkmış gibi yapar.O sırada Alice bayılmış gibi yapar ve Jasper'ın kucağına düşer.Bütün sınıf telaşlanır.Jasper Alice'i kucağına alır.
Jasper:Öğretmenim bence ben Alice'i hastaneye götüriyim.Babama bütün kontrollerini yaptırırım.
Öğretmen:Peki götür.
O sırada Rosalie bayılır ve kafasını sıraya vurur.Bütün sınıf oraya bakar.
Öğretmen:Emmet sende Rosalie'yi hastaneye götür.
Emmet:Tamam.
Rosalie'yi kucağına alır ve dışarı çıkarlar.Arabaya gidene kadar kızları kucağında taşırlar.Arabada kızlar arkaya biner ve Edward'ı nasıl çıkaracaklarını düşünürler.O sırada Edward kucağında Bella ile arabaya doğru gelir onu da arabaya bindirirler.Hemen arabayla yola çıkarlar.Arkalarına baktıklarında başka bir arabayla öğretmenleri onları takip ediyordur.
Emmet:Alice,Rosalie baygınmış gibi yapın öğretmen arkadan geliyor.
Hastaneye geldiklerinde arabayi psrk ettikten sonra kızları kucaklarına alırlar ve Dr.Cullen'ın yanına giderler.Jaspe ve Emmet göz kırpar.Bütün kızları sedyeye yatırırlar ama Dr.Cullen yani Carlisle önce Bella'yı kontrol eder çunkü diğerlerinin baygın olmadığını biliyordur.Alice gözlerini açar.
Alice:Nerdeyim ben? (Öğretmen hala orasa diye numara yapıyordur.)
Carlisle:Bayılmışsın.Merak etme birazdan çıkacaksın.
Alice:Rosalie!? O iyi mi?!
Carlisle:Evet birazdan uyanır. (Carlisle Alice'e göz kırpar.)
Hepsi taburcu olur ve evlerine giderler.
ALİCE VE ROSALIE EV
Televizyon izliyorlardır.O sırada kapı çalar ve kapıyı Alice açar.
Alice;Jasper,Emmet burda ne işiniz var?
Emmet:Hoşbulduk Alice.
Alice:Of hoşgeldiniz.İçeri geçin.
Jasper;Hayir siz hazırlanın bize geliyorsunuz.
Rosalie:Ya Alice nerde kal- (Emmet ve Jasper'ı görür.)Emmet?!
Emmet:Hadi hazırlan acil bize gelmeniz lazım.
Alice-Rosalie:Tamam
Hazırlanırlar ve arabaya binerler.Cullen'ların evine gittiklerinde Alice Jasper'a,Rosalie'de Emmet'a sarılır.Daha sonra Carlisle konuşmaya başlar.
Carlisle:Çocuklar,okulunuza yeni gelen kız Bella.O bir insan ama Edward zihnini okuyamıyor.Bunun sebebi ne olabilir?
Rosalie:Hadi vampir olsa neysede ama o insan kokusundan anlaşılıyor.
Alice:Buldum!!
Herkes Alice'e bakar.Alice fikrini söyler.
Alice:Bu kızın özel yeteneği kalkan olmasın bu yüzden zihni okunamıyor.vampir olursa çok lazım olabilecek bir güç.
Esme:Bu olabilir mi?
Carlisle:Haklısın olabilir.
Edward:Peki bunu nasıl öğreneceğiz?
Carlisle:Kızlar Bella sizinle anlaştı değil mi?
Rosalie:Evet.
Carlisle:Emmet,Jasper,Rosalie ve Alice artık herkes sevgili olduğunuzu öğrenmeli.
Alice:Carlisle sen ciddi misin?
Carlisle kafasıyla onaylar ve Rosalie Emmet'ın boynuna atlar.Alice ise mutluluktan havalara ucar ve Rosalie gibi oda Jasper'ın boynuna atlar.
ERTESİ GÜN
Alice ve Rosalie erkeklerin arabasıyla okula giderler..Herkes onlara bakar.Alice Jasper'ın,Rosalie ise Emmet'ın koluna girer.
Kafeteryaya giderler.Herkes onlara bakar.Bella çok şaşırır.
Alice Jasper'ın kolundan ayrılır ve Bella'nın yanına gider.
Alice:Bella sende bizimle oturmak ister misin?
Bella:Rahatsız etmiyim.
Alice:Olur mu öyle şey gel hadi.
Bella'da onların yanlarına oturur.
Rosalie:Bellan senle konuşmamız gereken birşey var.
Bella:Evet dinliyorum.
Emmet:Dışarda konuşsak daha iyi burda olmaz.
Kafeteryadan çıkarlar ve siniflarina giderler.Sınıfta kimse yoktur.
Alice:Bak Bella söyleyeceğimiz şeyi kimseye söylememen lazım.
Jasper:kimseye
Bella:Tamam.
Edward:Bizim yemek yemediğimizi fark etmişsindir.
Bella:Fark etmeyen mi var?Gerçekten siz neden yemek yemiyorsunuz?
Alice:Vampirler yemek yemez,uyumaz.
Edward:Kan içer ve avlanırlar.
Bella:Ee bundan bize ne?Ayrıca vampir diye birşey yoktur.
Emmet:Bence şuanda hata yapıyoruz.Anlamadı.
Rosalie:Emmet sus!
Alice:Bella biz vampiriz.
Bella:Haha çok komik.Kanıtlayın.
Emmet ayağa kalkar ve sırayı tek eliyle taşır.Daha sonra geri yerine oturur
Bella:Senin için kolay bir iş.
Alice;Yani benj kaldırmazsan olmaz.
Alice sırayı kolay bir şekilde kaldırır.
Bella sonunda inanır.
Bella:Siz ciddi misiniz?
Jasper:Jeton yeni ďüştü
Herkes güler.

AlacakaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin