3 hónappal ezelőtt...

57 3 0
                                    

Lenne egy kérdésem, hogyan lehet érzés nélkül szeretni valakit? Vagyis mi jó abban ha csak az egyik fél érez valamit míg a másik semmit sem. Nagyon sokat gondolkoztam ezzen. Vagyis én nem tudnék érzelmek nélkül élni. Ez az élet része. Különböző érzéseink vannak pl. a szomorúság, a boldogság, a csalódottság és a szerelem. Én már nagyon rég éreztem ezt azt érzést.

Nagyon nehéz valaki olyat szeretni akit csak barátnak tekintünk. Nagyon sok mindenkivel meg esik az, hogy talán érez a másik fél iránt valamit de nem visszonozzák. Sajnos én folyton falnak ütköztem ezen térben. De nem is ez a lényeg vannak olyanok akik csak azért vannak a másikkal, hogy legyen valakijük ezt sosem értettem de lehet nem is fogom.

Nagyon sok minden történt velem pár hét alatt. Részt vettem Svédországban egy versenyen és 300-ból 1. lettem. Nagyon boldog voltam mert soha semmiből nem értem el helyezést maximum akkor amikor pl. a zeneiskolában kamarával indultam versenyen. De szólóban még nem sikerült eddig. De senkinek nem mondtam el. Hogy miért? Azért nem mondtam el az osztálytársaimnak mert úgyse értékelik. Számukra ez semmiség. De nekem nem az. Éppen azon gondolkoztam, hogy mindjárt vége az iskolának. Magamat ismerve unatkozni fogok egész nyáron. Ne utáljatok meg de én szeretek suliba járni nem azért mert, hogy szerettek tanulni hanem mert van egy megszokot napirendem és olyankor nem tudok unatkozni csak nagyon lefáradok. Szinte szabadidőm nincsen. Mert ugye iskolába járok míg hazajuttok majd zeneiskola és a sport. Mire hazaérek az este 10 óra és utána még tanulok de a így kitűnő tanuló vagyok. A szüleim nagyon sok mindent várnak tőlem és a húgomtól. Néha azt kívánom bár olyan lennék mint ő olyan lazán veszi az egészet én meg rástresszelek mindenre és ez nem igazán a legjobb opció. Mint azt már említettem, hogy imádom a kpopot na ez egy dolog van ami miatt még nem estem össze mert a zene az energiát ad és amikor a kedvenc együttesemet hallgattom, akkor felviditt és elfelejtem az összes problémámat.

Tudom, hogy ez most nagyon rövid lett de most nem igazán volt ötelettem. Remélem azért tetszett. :)

Első szerelemWhere stories live. Discover now