Xx:"Ja sam." kaze meni dobro poznati glas.
Okrenem se i vidim nasmijanog Jacka.
Tiara:"Hej." nasmijem se natrag.
Pride krevetu i sjedne na njega.
Jack:"Jesi dobro?" upita me tiho.
Krenem odgovoriti kad se vrata otvore i ovaj put Erik ude u sobu.
Erik:"Oh budna si.". dode do mene i poljubi me u celo.
Cek sta?!!?
Mislim da je Erik poludio definitivno.
Iako me Erik mrzi gode mi ovi mali trenutci paznje koje mi pruza bili oni lazni ili ne.
Jack s nevjericom gleda u nas dok su mu usta blago otvorena.
Jack:"Vi ste zajedno?" pita me i ja usmjerim svoj pogled prema podu.
Tiara:"Ne."
Erik:"Da."
Kazemo u isto vrijeme i Jack je sad jos zbunjeniji,a bome i ja sam.
Tiara:"Komplicirano je.Erik mozes molim te izaci van i ostaviti nas same?"
Erik samo odmahne glavom i primi me za ruku.
Erik:"Imam potpuno pravo biti ovdje,kao tvoj dečko i kao otac naseg djeteta."
Jack:"Molim?!" slici na noge i zaleti se prema Etiku hvatajući ga za kragnu. "O kakvom jebenom djetetu pricas?!!?"
Erik:"Nasem djetetu.". sad i on pusti moju ruku i stane pred Jacka unoseći mu se u facu. "Jesi ljubomoran?Jer ti zao sto ti nisi onaj koji ju je vidio golu?Jer ti zao sto ti nisi dirao sva mjesta koja sam dirao ja?Jer ti zao sto nije stenjala tvoje ime?Jer ti zao sto ti nisi onaj koji je gurao svoj..." ne stigne dovrsiti jer Jack odgurne od sebe i jos jednom me pogleda prije nego sto izleti iz sobe.
Erik se samozadovoljno nasmjesi i sjedne na kauc u kutu sobe.
Tiara:"Gle ne znam sta ti je u glavi ali sto god da smisljas prestani s time sto prije jer ovo ne vodi nikud.Sve sto si mu ispričao je hrpa jebenih lazi i nista vise od toga."
Erik:"Joj ma daj molim te,on te samo htio pojebati i nista vise."
Tiara:"Znam u cemu je problem.Ljubomoran si.Ljubomoran si jer ti znacim ali to ne zelis priznati jer bio onda morao voditi brigu o djetetu za sto naravno nisi sposoban.Jedino za sto si ti sposoban je da ides okolo i pljujes svoj otrov na druge.A znas sto je najgore?To sto uvijek povrijedis one kojima je stalo do tebe i sve zato jer te strah da ce tebe netko povrijediti na kraju.Strah te da ce taj tvoj ego ostati povrjeđen i da ce svi vidjeti kakav si slabic zapravo.Ali mislim da bi trebao vec jednom nauciti zatvoriti da svoja pogana usta i malo razmisliti o svojim postupcima jer oni nisu ispravni.Mislim jesu,ali samo u tvojoj glavi u kojoj ocito nema ništa osim zraka."
Nakon sto sam izrekla stvari za ciju polovicu nemam pojma odakle su izašle duboko sam udahnula i pogledala Erika u oci.
On samo suti i bez treptanja gleda u mene.
Tiara:"Boli ha? Boli kad ti je netko napokon rekao ono sto te ide.A sad bi te zamolila da napustis sobu jer stres nije dobar za bebu a samim time sto sam par minuta u tvojoj blizini u meni se nakupi stresa za cijelu godinu.Hvala i doviđenja." kazem i legnem na krevet zatvarajući oci dok čekam da izade iz sobe.
Cujem njegove korake kako se približavaju mome krevet pa kad stavi ruku a moje rame ja se odmaknem jos dalje.
Tiara:"Rekla sam ti da ides!". kazem malo glasnije i sljedece sekunde on izade iz sobe ostavljajući me samu u mojim mislima.
Erik P.O.V.
Sram.Sram je sve sto osjecam u sebi nakon onog sto mi je maloprije rekla.
Istina je svaka riječ koju je izgovorila.
Tek sad sam shvatio kakav sam zapravo gad bio prema drugima i time da ih jos vise tjerao od sebe.Sjednem na klupicu u blizini bolnice koja gleda na djecji park.
Gledam u svu djecu koja trče po travi i nisu ni svjesna grozota koje ih cekaju kad odrastu.
Erik:"U redu,sad stvarno zvucin ko jebeni pjesnik.". kazem sam sebi i udarim se po celu.
Iz dzepa krenem izvaditi cigaretu da zapalim kad do mene dotrci mala djevojčica.
Xx:"Stricek." obrati mi se piskutavim glasicem koji mene nasmije. "Izgledas grozno."
Oh super!Sad i malo dijete vidi da izgledam ko pokislo govno.
Erik:"Ocito je?" upitam ju i ona kimne glavicom dok dolazi do mene pruzjuci mi ruke.
Xx:"Digni me."
Ispruzim ruke prema njoj i podignem ju u krilo.
Xx:"Pricaj mi sto te muci."
Erik:"Mislim da si ti premalena da bi shvatila mrvice." njezno joj se nasmijem i dotaknem joj prstom vrh nosa.
Xx:"Mozda ne shvaćam ali mogu dobro slusati znas?"
Nakon njenog nagovaranja ispričam joj kako se osjecam dok me ona cijelo vrijeme pozorno sluša i igra se sa rubom svoje haljinice.
Xx:"Stricek,ja mislim da ti se ona svida."
Erik:"Mislim da bi trebali potrazi tvoje roditelje." zanemarim njen zaključak i ustanem s klupice i dalje ju drzeci u rukama i tako s njom krenem setati po parku u nadi da cu joj naci roditelje.
Xx:"Sofi!"cujem nekog kako vice pa se okrenem i ispred sebe vidim plavušu srednjih godina kako trci prema nama dok joj kosa stalno ulazi u lice od vjetra koji puse,ali se ona ne obazire na to vec iste sekunde kad je došla do nas uzme malenu i prisloni ju sebi na prsa "Hvala vam.". podigne pogled prema meni i zahvali se.
Erik:"Nema na cemu." samo joj kimnem glavom,pogladim malu Sofi po glavi i napustim park odlazeći doma da se naspavam i probavim sve ovo do sutra.
CZYTASZ
Fuckboy (2.sezona)ZAVRŠENA
Dla nastolatkówOna plaha, nježna,krhka. On veliki igrač, mamin sin,najveći frajer u školi. Ima li između njih budućnosti.??? Druga sezona Fuckboya o Alexovoj i Miinoj kćeri.