22 augustus

5 0 0
                                    

Ik word wakker en Ik trek mijn kleren aan en ga naar beneden, waar die akelige vrouw zit. Ik ben er achter gekomen dat ze Stella heet. Ik besloot zo snel mogelijk om naar school te gaan. Eenmaal op school begon ik weer met verfen. Eman had een briefje achtergelaten dat hij iets laten zou zijn, maar dat ik alvast kon beginnen. Ik had mijn verfschort aan en Eman kwam binnen stormen met zakken chips en drie flessen fanta. "Zozo"; zeg ik. En Eman kijkt me aan en zegt:"Voor als we honger hebben." Ik knik ja en gooi perrongelijk een beetje verf op hem, maar ik kreeg hem ook terug dus uiteindelijk zaten we alle twee met donker grijs op ons gezicht in de scheikunde les van mevrouw de Groot.

In het tussen uur ben ik snel naar huis gefietst om nieuwe kleren aan te treken. Eman en Kim gingen mee en zaten beneden. Eman had zich al omgekleed op school. Kim vertelde aan Eman dat ze op vakantie gaat naar Spanje. Ik kwam naar beneden in mijn nieuwe blauw met wit gestreepte t-shirt met een blauwe spijkerbroek. Kim zei meteen tegen me dat ik er mooi uitzag en Eman stemde daar mee in. We fietsten weer naar school en we gingen samen  met Dylan, Caro, Kim en Eman naar de VLAM room. We hadden het gezellig. Toen de bel ging liepen we met een langzame pas naar het lokaal van geschiedenis van meneer de Vos.

De bel ging weer en we hadden pauze, we liepen naar de kantine. Het groepje met Maud, Rami, Lef, Rosanne en Sam had gevraagd of ik deze pauze bij hun wilde zitten, het was een groepje met allemaal best wel knappe mensen dus ik was verbaast dat ze me hadden gevraagd. Ik ging naast Sam en Maud zitten. Ik kreeg door dat Maud met Rami was en dat die wel serieus waren. We kletsten over het leven en waarom ik ineens hierop school zit. Ik had gezegd dat we verhuist waren.

10 minuten later vraagt Sam of ik even wil mee komen want hij wilde me spreken over iets onder vier ogen. Ik loop mee. We staan in een hoekje bij de kluisjes, hij kijkt me aan en vraagt: "Heb je wat te doen morgenmiddag?" "Nee, hoezo?";vraag ik. "Hou hem dan vrij, ik pik je morgen na school hier op. Oke?" Ik knik ja en we lopen samen terug. Hij hield mijn hand vasten zei tegen mij dat hij even naar de wc moest maar dat ik alvast moest gaan en hij liet mijn hand los.  Ik liep verder, de bel ging weer en ik liep naar Aardrijkskunde van meneer Konijn. We hadden Aardrijkskunde twee uur.

De bel ging weer en ik liep samen met Eman naar onze kluisjes en hij vroeg:"Kom je morgenmiddag helpen met schilderen?" ik zei:"Sorry, ik heb al iets." Aan de gezichtsuitdrukking van Eman kan je zien dat hij het jammer vond.

Ik fiets naar huis en merk dat iemand me achtervolgd het is Tim. Hij komt naast me fietsen en vraagt aan me waar ik woon. Ik zei dat ik in het vogeltje woon. Tim kijkt op en zegt:"Daar woon ik ook, vind het erg als ik met je mee fiets?""Nee hoor, ik vind het wel gezellig."We fietsen samen naar ons dorp en we komen erachter dat we een straat van elkaar af wonen.

Ik loop achterom, omdat ik mijn fiets in de achtertuin dit keer neerzet. Ik zie dat mijn vader thuis is. Ik ga naar binnen. Ik loop naar mijn kamer. Ik voel mijn telefoon trillen, maar ik weet niet wie het is want het is een onbekend nummer. Ik open het en er volgde een gesprek uit:

Hoi

Wie is dit?

Dit is Sam van school, je kent me wel.

Oh sorry

Geeft niet, doe morgen wat leuks aan en zeg dat je niet thuis mee eet. :)

Zal ik doen, wat gaan we eigenlijk doen?

Daar kom je wel achter, wees morgen om 8.00 op school ik heb een verrassing voor je.

ik zal er zijn :)

Mooi tot morgen, als je je verveelt kan je me altijd appen <3

Zal ik doen, tot morgen


De nieuwe vriendin van mijn vader riep naar boven dat het eten klaar was en dat ik naar beneden moest komen. Ik ben naar beneden gegaan en er stond lasagne op tafel, mijn lievelingseten. Ik vertelde over mijn dag, wat ik gedaan heb. Ook vertel ik dat ik morgen laat thuis ben en niet mee eet omdat iemand me op date gevraagd heeft. Mijn vader keek nog al bezorgd, maar Stella reageerde:"Ooh wat leuk, we zullen er rekening mee houden." Ik vond het fijn dat ik het kon vertellen. Na het eten ging ik aan mijn huiswerk. Ik opende mijn laptop en zag dat mijn moeder wilde bellen. Ik opende hem en we begonnen te kletsen over mijn eerste paar schooldagen en over mijn date van morgen. Toen mijn moeder zei dat ze moest stoppen omdat ze aan het werk moest sloot ik af en begon aan mijn huiswerk. Toen dat klaar was, was het 19.00 ik ging twee uur lezen en daarna besloot te appen met Sam.

Hai, ik verveel me. Zullen we appen?

Ja tuurlijk, voor jouw altijd

Oke mooi.

Snap jij het van engels?

Ja wel een beetje. Ik stuur wel een foto

Oke thanxxx

geen probleem

Heb je zin in morgen?

Ja

Ik ook

Kan ik echt niet meer weten erover

nee dat kan niet :)

Oke jammer, ik ga slapen

Weltrusten X

Jij ook


Ik ging slapen. Ik werd een paar keer wakker, maar uiteindelijk lukten het slapen. Ik denk dat ik te veel zin had in morgen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 28, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu