Dio (2)

7.8K 441 120
                                    


Tık Tık

"Gir"
Yoongi içeriye gelen 30 ların sonlarındaki sevimli bir suratı ve oldukça pahalı kyafetleri olan kadını incelerken bu kadının dün Yardımcı Kim ile konuştuğu kadın olduğunu olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
"Merhaba Bay Min" Bayan park, Yoongi'nin önündeki sandalyeye yerleşirken selam vermeyide unutmamıştı.

"Merhaba..?" Yoongi Kadının adını bilmediği için nasıl sesleneceğinide bilememişti ama kadın bunu sözüne devam etmemesin anlamış ve kendini tanıtmıştı.

" Ah Kendimi Tanıtmayı unuttum değilmi ben Park Jiyeon" Yoongi Bayan Park'ın uzattığı elini hafifçe sıkmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Merhaba Bayan Park size oğlunuz hakkında sormak istediğim bir kaç şey var lütfen bana bu konuda dürüst olun" Bayan Park başı ile onaylamakla yetinmişti.

" Şimdi bana oğlunuzun bu durumunu ne zaman ve nasıl fark ettiğinizi anlatır mısınız ?"

" Yaklaşık 2 ay önceydi,  Son 2 senedir  üstündeki durgunluğu fark etmemek elde değildi  daha bir içine kapanık olmuş odasına kimseyi almamaya hatta odasından pek çıkmamaya başlamıştı ama bir gün dışarı çıktığında merak edip odasına girdim görünürde bir şey yoktu bende odayı biraz araştırmam gerektiğini düşündüm. Dolabını açtığımda gördüğüm şeylerle orada kalakalmıştım. Dolabın içinde birçok pembe mor ve açık mavi tonlarında şortlar , kısa tişörtler ve seks malzemeleri vardı ayriyetten dolabın içindeki pembe kutuda bu kıyafetlerle çekindiği bir çok fotoğraf olduğunu gördüm. Gay olduğundan haberim vardı ama bu tür şeyler aldığından haberim yoktu. Eve geldiğinle onunla konuştum oda bana onu o şekilde kabul etmem gerektiğini ve boşvermemi söyledi. Ben onun annesiyim nasıl onun için endişelenmem ve boşverebilirim. Küçükken babasını kaybettiği için bunca yıl ona hem annelik hem babalık yaptım. Onun eski haline dönebilmesi için ne kadar para vermem gerekirse vermeye razıyım."

Yoongi Bayan Park konuşurken onu sessizce dinlemiş ve kafasında ne yapması gerektiğini düşünmeye başlamıştı. Bayan Park sözünü bitirdiğinde ise düşüncelerini dile getirmekten çekinmemişti.

"Açıkçası bir insanın birden bu kadar değişmesi hiçte normal değil kesinlikle bunun altında yatan bir olay olmalı oğlunuzla bu konu hakkında hiç konuştunuz mu? Yani birden nasıl böyle şeylere ilgi duymaya başladığı ile ilgili" Bayan Park kafasını olumsuz anlamda salladığında Yoongi devam etmişti.

"Başlangıç olarak bu konu üzerinde durmayı planlıyorum nedenini bilebilirsem sorunu daha çabuk çözebilirim. Haftada en az 3 gün seans ayarlamam lazım böylelikle daha çok ilgilenebilirim."

" şey aslında sizin içinde sorun olmazsa bu seansları bizim evde yapabilir miyiz? Yani oğlumun buraya getirebileceğimi pek sanmıyorum. Ayrıca haftaya Amerikaya nişanlımın yanına gitmem gerekiyor. Bu süre boyunca işinizin olmadığı günler eve gelip seans düzenleyip kalabilirsiniz. Baştada dediğim gibi para hiç sorun değil sadece oğluma yardım etmenizi istiyorum." Yoongi ilk başta bunun kötü bir fikir olduğunu düşünsede bunun sayesinde  para miktarını biraz daha arttırabileceğini düşününce hafifçe sırıtmış ve Bayan Park'ı onaylamıştı.

Bayan Park sandalyesinden kalkmış ve elindeki kartı Yoongi'ye uzatmış  ardından da eklemişti. "Telefon numaram burda yazılı seanslarınızı ayarladığınız zaman mesaj atmanız yeterli olacaktır."

———

———

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin