(Φτάσανε σόι και αβλαβής. Άφησαν τα πράγματα στο ξενοδοχείο και αφού χωρίστηκαν σε ομάδες πήγαν να θαυμάσουν και να βγάλουν φωτογραφίες την πόλη.)
{ WINWIN } Μήπως να φωνάξω τον Yuta για καλό και για κακό?
{ TEN } Δεν χρειάζεται, το έχω! Μια φωτογραφία θα βγάλεις απλώς.
{ WINWIN } Αμάν πια αυτή η γιαγιά σου! Όλο φωτογραφίες θέλει! Yuta βοηθά.
{ YUTA } Έχει κανείς μπιστολάκι?
{ TEN } Αυτή την φορά είναι για την μαμά μου. Δεν έχει δει ποτέ της γόνδολα.
{ YUTA } Άστο πάω να φέρω χαρτοπετσέτες.
(Βγήκαν με επιτυχία δύο φωτογραφίες. Η μία ήταν καλή και η άλλη αστεία. Στην δεύτερη φωτογραφία είναι που γύρισε η γόνδολα μαζί με τον Ten. Τον στέγνωσε ο Yuta μετά. Οι βόλτες συνεχιζόταν παρέα με απίστευτες συζητήσεις.)
{ JENO } Τα παλάτια είναι υπέροχα! Μιλάμε για πολιτισμό χιλιάδων χρόνων.
{ HAECHAN } Το πιστεύετε ότι οι συγγενείς μου κατοικούσαν εδώ?
{ JAEMIN } Η γιαγιά σου ήταν Ιταλίδα?
{ JENO } Δεν εννοεί αυτό.
{ HAECHAN } Τους βασιλιάδες εννοώ βλήμα.
{ JAEMIN } Μην ξεράσω.
{ JAEHYUN } Προχωρήστε πιο γρήγορα. Θα χάσουμε το λεωφορείο.
{ JISUNG } Θα πάμε στο κολοσσαίο μαμά?
{ JAEHYUN } Πρώτον δεν είμαι η μαμά σου και δεύτερον ναι. Μην κάνετε καμία τρελά αλλιώς δεν θα πάτε Βενετία το βράδυ.
{ JENO } Ωχ αλλιώς πάνε τα γκομενάκια.
{ JAEHYUN } Τι είπες εσύ?
{ HAECHAN } Τίποτα δεν είπε!
(Ναι καλά ακούσατε. Έχει και δεύτερο γύρω πεσίματος με ευγενική χορηγία του Haechan αυτή την φορά.)
{ CHENLE } Μαμά ποτέ θα κάτσουμε να φάμε πείνασα!
{ RENJUN } Και εγώ.
{ TAEYONG } Κάντε υπομονή σε λίγο γυρίζουμε πίσω στο ξενοδοχείο.
{ JOHNNY } Μόλις φάγατε, πλάκα μου κάνετε? Τον αχόρταγο έχετε?
{ RENJUN } Λες και εσύ δεν έφαγες τον άμπακα.
{ JOHNNY } Δεν σε αφορά αυτό. Εγώ τουλάχιστον κάνω δίαιτα!
{ CHENLE } Στον ύπνο σου μόνο.
{ JOHNNY } Τι είπες παλιόψαρο? Τώρα θα δεις.
(Κλασσικά ο Johnny πλάκωσε στο ξύλο τον Chenle και αντίστοιχα ο Taeyong πλάκωσε τον Johnny. Ο Renjun κατάφερε να τους χωρίσει μια και καλή. Εύγε γιαβρί μου! Η υπόλοιπη παρέα περνούσε φανταστικά με την παρουσία φαγητού.)
{ MARK } Νομίζω έχει ανέβει το ποσοστό λακτόζης στο σώμα μου. Μιλάμε για πολύ τυρί.
{ JISUNG } Είναι νόστιμο όμως. Ευχαριστούμε Taeil.
{ TAEIL } Παρακαλώ. Θα πάρουμε σπίτι ότι δεν φάτε.
{ KUN } Γιατί δεν πρόλαβα να να μαγειρέψω σήμερα. Το επόμενο φαγητό δεν θα έχει τυρί.
{ MARK } Να σαι καλά.
(Πάμε να ρίξουμε μια ριψοκίνδυνη ματιά στην τελευταία μας ομάδα.)
{ LUCAS } Εϊ Jungwoo! Βλέπεις το αλογάκι στην γωνία?
{ JUNGWOO } Ναι το βλέπω.
{ LUCAS } Πάμε να το χαϊδέψουμε και να το πάμε βόλτα?
{ JUNGWOO } Ναι!
{ DOYOUNG } Πάνω από το πτώμα μου θα περάσετε χούλιγκανς.
(Όχι απλά τον πέρασαν, πήγαν και βόλτα με το άλογο. Το καλό είναι ότι το άλογο ήταν φιλικό και μπορούσες να το χαϊδέψεις. Απλά φοβόταν τα κουνέλια. Τα κακά είναι ότι επιτέθηκε στον Doyoung και τον κλώτσησε στο πρόσωπο και άφησε σημάδι αλλά δεν βαριέσαι? Αύριο θα γίνει η μοιραία επίσκεψη στο κολοσσαίο, την Βενετία και τον πύργο της Πίζας. Ο Θεός μαζί μας.)
KAMU SEDANG MEMBACA
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Humor❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...