Zaczynamy klasycznie i od początku
Jak go poznałaś?
~ Candy
Spotkałaś go jak wyrywał laski w galerii handlowej. Odpadła ci zawieszka od torebki a on ci ją oddał i zaczął rozmowę.
~ Jason
Szukałaś odpowiedniej tkaniny na nową poszewkę, ale zamiast tego znalazłaś wysokiego, inaczej ubranego chłopaka. Dziś był lekko niezdarny, nie zmieniło to jednak faktu że wpadł ci w oko. Upuścił kilka guzików, a ty pomogłaś mu je pozbierać przy czym znalazłaś odwagę by zagadać.
~ L. Jack
Od teraz dzień dziecka to dla ciebie jeden ze szczęśliwszych dni. Właśnie wtedy wpadłaś na takiego innego od wszystkich clauwna. Robił pokaz dla okolicznych dzieci i rozdawał cukierki, nawet ty dostałaś jednego.
Chłopak nie spuszczał z ciebie wzroku i bardzo często natrafiałaś na jego uśmiech skierowany tylko do ciebie.
Po występie chciałaś zjeść cukierka jednak Jack, jak się potem dowiedziałaś, pacnął cię w dłoń przez co cukierek upadł na trawę.
Usłyszałaś
- Głupia, nie jedz tego!~ Ben
Poznaliście się na jednym z eventów.
Benek cospleyował samego siebie, przez co wygrał konkurs. Ty natomiast zbierałaś materiały na swojego bloga. Koniecznie musiałaś mieć zdjęcie ze zwycięscą. Zaczeliście gadać i takim to sposobem umówiliście się na kawe by móc spokojnie dokończyć rozmowę.~ Toby
Zgóbiłaś się w lesie, a on nie miał ani zlecenia ani serca cię zabijać, więc pomógł ci znaleźć drogę do domu.
Dużo gadaliście mimo że na początku trochę się bałaś. Toby okazał się być na prawdę zabawny. Dostałaś nawet zaproszenie na gofry.~ Masky
Natknęłaś się na niego w bibliotece, książka, która cię zainteresowała była na najwyższej półce i nie mogłaś jej dosięgnąć, w tedy przechodzący obok brunet podał ci ją i tak właśnie zaczęła się wasza znajomość.
~ Hoodie
Zostałaś jednym z proxy. Siłą rzeczy się poznaliście. Wspólna praca zbliża.
~ Helen
Ostro komentował najnowszą wystawę w galerii sztuki. Postanowiłaś również podzielić się swoją opinią. Rozmowa była na prawdę zacięta.
~ E. Jack
Jego spotkałaś w mięsnym. Sama wiesz co kupował. Czujnie mu się przyglądałaś, jednak on tego nie zauważył. Po chwili ogarnęłaś że jest niewidomy i spytałaś czy nie potrzebuje pomocy. Odpowiedział że chętnie posłucha opini o tych nerkach, które wybrał.
(No ja nie wiem w jakim mięsnym sprzedają nerki XD)
CZYTASZ
Bo ja tak go kocham 💗
FanficOd fana dla fanów ❤ ZAKOŃCZONA * Preferencje z Creepypast * Postacie, które tu znajdziesz: ~Candy Pop ~Jason the Toymaker ~Laughing Jack ~Ben Drowned ~Ticci Toby ~Masky ~Hoodie ~Bloody Paiter ~Eyeless Jack ~Slendermen ~Kagekao ~Kasper the satanist ~...