~Elena Pov~
Nu-mi vine sa cred că viața mea este insfarsit așa cum mi-am dorit.Sunt pe cale să devin medic, iar Damon și-a găsit un loc de muncă stabil.
Prietenii îmi sunt alături deoarece Bonnie s-a mutat lângă casa mea și locuiește împreună cu Caroline,Alaric și cele 2 fetițe.
Jeremy a revenit în Mystic Falls, dar cel
mai frumos lucru este faptul că nu mai sunt vampir.Imi pot trăi viața alături de Damon in circumstanțe normale ceea ce este minunat.Nu am mai simțit de ani buni o asemenea fericire.
Totuși lipsa lui Stefan și Enzo ne afectează incontinuare pe toți.Lui Bonnie ii este din ce in ce mai greu să îl vadă deoarece pe zi ce trece își simte puterile din ce in ce mai slabe.
Cat despre Damon dese ori îl văd îngândurat și melancolic semn că nici el nu este prea bine.Dar fac tot posibilul sa ii readuc zâmbetul pe buze îmbrățișându-l pe la spate și dandu-i un sărut pe obraz.
Caroline este pierdută în gânduri și din păcate în alcool.A mărit considerabil dozele de alcool pe zi.Ii este foarte greu fara Stefan și o înțeleg.Cu siguranță as fi distrusă daca Damon ar dispărea din viața mea.
In Mystic Falls totul este pus la punct.Vampirii exceptând-o pe Caroline nu au mai pus piciorul aici, locul acesta devenind exact că oricare oraș normal.Linistit...
*
-Chiar nu te mai saturi de jurnalul acela, Elena?
Zâmbesc și pun jurnalul pe măsuța de alaturi apoi îmi afund capul în scobitura gatului lui Damon.
-Nup.Le-am terminat deja pe celalalte scrise de voi așa că vreau sa incep eu încă unu.Poate că viitori noștri copii o să simtă nevoia să pună mana pe o carte.
-Ma bucur că am pe cineva așa de isteț in preajma.Mereu am considerat sexy felul tau de a fi.Vrei mereu să cunoști cat mai multe.
Îmi simt buzele acaparate de a le lui într-un sărut dulce și pasional.
-Si cum ți-a mers la munca?
-Pai știi tu..chestii obișnuite.Pisici dispărute, copii care și-au pierdut mama pin magazine.
Ii dau un pumn jucăuș și ma uit la el serioasă până se strâmbă și mă pufnește râsul.
-Elena după cum prea bine știi, Mystic Falls a devenit un oraș liniștit.Sunt ofițer cam degeaba toată ziua mă uit peste cazuri vechi și îmi beau cafeaua uitandu-ma prin ziar.
Oftez și dau din cap
-Da, așa este.Si mă bucur enorm de asta.
Haide Damon am chef sa stau la barfe cu Bonnie și CalorineÎl trag după mine până la casa de vis-a-vis și intru pe ușă de parca ar fi a mea.
Nici bine nu pătrund in încăpere că sunt acaparată de brațele prietenelor mele cele mai bune într-o îmbrățișare mare de urs.
-Ne vedem zilnic și totusi sunt primită lafel de călduros mereu.Va iubesc
-Cateodata nu îmi vine să cred că ești vie.E un vis prea frumos. spune Bonnie
-Macar tu sa fi vie daca altcineva nu mai poate.
La nici două secunde după spusele lui Caroline acesta dă un pahar de whisky pe gat.
O iau în brațe și aceasta începe să plângă.
-Au trecut deja 2 ani de zile și nu m-am putut obișnui.Mi-e atât de dor de Stefan, Elena.Nu mai suport.
-Te înțeleg Caroline și știu prin ce treci.Poate că ar fi timpul sa treci peste.Sa-ti refaci viața.Sa găsești pe cineva.
-Nu, Elena! Nu pot trece peste.Il iubesc pe Stefan.
O vad pe blonda cum își toarnă iarăși wisky în pahar dar o opresc luandu-l din mana.
-Gata Caroline nu se mai poate așa.Trebuie sa încerci să treci peste fie că vrei fie că nu.
-Asa cum ai făcut-o și tu nu? Oprindu-ti umanitatea.Poate așa ar trebui sa fac și eu.
-Nu!Gata! Caroline... încetează.
Imaginile cu mine mi se derulau în cap.Stiu bine ce am făcut când Damon și Bonnie erau blocați acolo.Nu vreau sa o vad pe Caroline acționând lafel..
Mici lacrimi mi se formează în coltul ochiului dar le șterg imediat.
O prind pe blonda de mâini și mă uit în ochii ei
-Caroline.O sa fie bine.Te rog sa nu faci ce am făcut eu atunci.Controleaza asta.Mystic Falls e plin de băieți arătoși.Nu e prea târziu.Niciodata nu o sa fie prea târziu.
Caroline da din cap stergandu-si lacrimile și mă ia în brațe.
Oftez și mă uit mă Bonnie care da din cap aprobator.
Așa că mă uit la Caroline și La Bonnie care stăteau acum in fata mea și zic.
-Ne trebuie un moment de relaxare.Haideti sa mergem la Mystic Grill.
Caroline zambeste și adaugă :-Ar fi minunat Elena!
Mă uit la Damon care vine spre mine.
-Iesire intre fete! Haideți să mergem.
Îl prind de guler și râd zgomotos.
-Tu o sa stai acasă amorezule.
Acesta strâmbă din nas și face o fata de copil mic.
Din bucătărie îsi face apariția Alaric.
-Poti rămâne aici daca vrei.Vedem un meci poate bem și o bere.
Damon zâmbește drăcește și se uită la mine rugător.
-Sa fii cuminte!
-Normal.
Mă cuprinde de obraji și mă sărută.
*
Ajunși la Mystic Grill ne-am comandat ceva de mâncare și am început să discutăm și să radem.
Apoi a început un concurs de "Cine îi găsește un iubit lui Caroline"
In aer erau doar degetele mele și ale lui Bonnie care arătau spre numeroși băieți care mai de care frumoși până ochisem unu care într-adevăr din spate arata că un zeu.
O ridicam forțat pe Caroline de pe scaun și o împingem spre respectivul baiat ea încercând să se întoarcă înapoi la masa râzând.
Fugim înapoi privind spre aceasta ca la un serial de prost gust.
~Caroline Pov~
M-au împins într-o linie dreapta spre un timp cu părul castaniu înalt și îmbrăcat într-o geaca de piele neagra.
Mi se părea stupid.Tocmai aveam să bag un străin în seamă.
Dar ce putea merge prost? Daca mă respingea sau nu cui ii pasa?
-Buna! Prietenele mele stupide mi-au dat avânt spre tine Sper că nu deranjez
Acesta se întoarce cu fața spre mine eu ramanand șocată.
-Klaus?!?!
Le vad pe prietenele mele cum scuipa băutura alcoolica pe jos șocate, iar apoi acesta răspunde.
-Buna,Caroline.
___________________________________________
Nu știu cât de bine mi-a ieșit aceasta continuare dar o sa încerc să fac îmbunătățiri în caz că nu este exact ceea ce trebuia să fie.
#1075 de cuvintele
Ly
CITEȘTI
The Vampire Diaries [Continuarea emisiunii]
FanfictionTVD. Sezonul 8 a lăsat o gaura in inima tuturor iubitorilor acestui serial.Cum ar fi daca povestea ar evolua într-un nou "sezon'' totusi? Enjoy.