Λυδια
Ενα κοριτσι οπως ολα τα αλλα.
Η βασικα,ετσι νομιζε.
Οποιος τη βλεπει,νομιζει οτι ειναι συνηθισμενη.
Αλλα κρυβει μια δυναμη μεσα της,που ξεπερνα καθε φαντασια.
Και θα το καταλαβει,με τη βοηθεια του.
Αδης
Ο Αδης γενικα στην Ελληνικη Μυθολογια,σημαινε τοσο τον κατω κοσμο οπου μεταβαινουν οι ψυχες μετα θανατο,οσο και την ιδια ιδεατη ανθρωπομορφη δυναμη που κυβερνουσε αυτον τον χωρο.
Θεος του κατω κοσμου,του θανατου των νεκρων και του πλουτου.
Προκαλουσε φοβο σε ολους ακομα και μονο με το ακουσμα του ονοματος του.
Ηταν τρομαχτικος,υπουλος και πονηρος.Colour:Black.
Διας
Θεος του ουρανου,του κεραυνου,της βροντης,του νομου,της ταξης και της δικαιοσυνης.
Πατερας των θεων και των αθρωπων που κυβερνα τους θεους του ολυμπου.
Ειναι γνωστος για τις ερωτικες περιπετειες του,που αυτο οδηγησε σε πολλους ηρωικους και ευσεβεις απογονους.
Colour: white
Ηρα
Θεα του γαμου,των γυναικων,του τοκετου και της οικογενειας.
Συζηγος του Δια.
Εκδικητικη,αφου οσες φορες την απατησε ο Διας,εκεινη επαιρνε εκδικηση.
Colour:gold
Περσεφονη
Θεα του Κατω Κοσμου,της Ανοιξης,τβν λουλουδιων και της βλαστησης.
Την απηγαγε ο Αδης απο τον Δια,γνωριζοντας πως δεν θα επελεγε ποτε μια ζωη στο σκοταδι.
Ο μυθος λεει οτι επειδη η Θεα Δημητρα τη ζητουσε,-η μητερα της-,ο Αδης αποφασισε να ανεβαινει η Περσεφονη εξι μηνες στον πανω κοσμο και να κατεβαινει τους υπολοιπους εξι στον κατω.
Ετσι τους μηνες ωπου η Περσεφονη ειναι στον πανω,μαζι με την Δημητρα,υπαρχει καλοκαιρια,ενω οταν ειναι μακρια της στον κατω,κακοκαιρια.
Colour:Silver
Δημητρα
Θεα της γεωργιας,της συγκομιδης,της γονιμοτητας και του ιερου νομου.
Της ελευθερης βλαστησης,του εδαφους και της γονιμοτητας,συνεπεια των οποιων,ηταν να θεωρειται και προστατιδα του γαμου και της μητροτητας των ανθρωπων.
Θεωρειται Ολυμπια(Κυρια) θεοτητα.
Colour:brown
YOU ARE READING
Καρδιά Από Πέτρα
Paranormal❝Δεν ξέρεις για ποιον λόγο είσαι εδώ;❝,ρώτησε και με κοίταξε με αυτά τα διαπεραστικά του μάτια,όταν πια σταμάτησε να έρχεται πιο κοντά μου και περίμενε την απάντησή μου. Η όψη του με φόβιζε. ❝Δεν ξέρω καν που βρίσκομαι και πως ήρθα εδώ.Πως θες να ξέ...