Capitolul 6.

1.9K 79 54
                                    

Căutând lângă mine o persoana și negasind-o îmi scoate un scâncet de copil mic care a visat urât. Lipsa acelei persoane îmi produce un gol în stomac și răceala așternutului mă aduce ușor în simțiri. Îmi aud respirația neregulata și simt un parfum masculin în perna pe care o strâng în brațe. Deschid încet pleoapele și mă uit atent prin camera scăldată în lumina lunii.

Ceața ce îmi învăluia ochii se risipise, iar liniștea din dormitor îmi dădea o stare neplăcută de singurătate. Vreau sa mă dau jos din pat pentru a privi mai atent coltul întunecat unde se aflau cele doua fotolii. Aerul rece îmi face pielea dezgolita de găină și trag rușinata cearceaful pe sânii goi. Mă dau jos încet din pat și strâng cearceaful în jurul meu, pornind somnoroasa spre ușa camerei. O deschid și pășesc timid pe holul pustiu, îndreptându-ma spre ușa următoare.

Apăs încet pe clanță și împing ușa ușor. În fata mea se deschide o încăpere aproape întunecată, singurele lumini fiind luna și o lampa stinghera de pe un birou. La geam, cu spatele la mine stătea un Aiden ciufulit, la bustul gol, acoperit doar de niște pantaloni scurți care-i atârnau neglijent pe șolduri, amenințând sa cadă. Mă apropii încet de el, trăgând după mine o trena nesfârșită realizata doar din materialul cearceafului. Fără sa fac zgomot, mă apropii de el și îl îmbrățișez de la spate, plasându-i săruturi umede pe spatele încordat.

Tresare speriat și mă îndepărtează derutat. Strâng cearceaful și mai bine în jurul meu și mă uit uimită la el. Privirea lui răvășită mă face sa înțeleg ca era copleșit de intensitatea gândurilor lui. Mă ia prin surprindere cu o îmbrățișare blândă și îmi depune mii de sărutări pe creștetul capului.

- Nu voiam sa te deranjez. spun și las privirea în jos.

- De ce nu dormi? mă întreabă blând.

- Am venit sa văd ce faci... răspund eu timid, dar sunt întreruptă de buzele lui Aiden ce îmi acoperă gura înainte sa mai pot spune ceva.

Mă trage mai aproape de el adâncind sărutul, limba lui îndrăzneață făcându-si loc printre buzele mele. Chicotesc și i-o mușc încet, înainte sa îi răspund mai mult decât dornica la sărut. Îmi strecor degetele prin parul lui răvășit și îl trag ușor de el. Se desprinde zâmbind din sărut și începe sa fredoneze o melodie ritmată ce aducea a vals și face o reverență în fața, întrebându-ma, sărutându-mi mâna:

- Domnișoară, îmi acordați acest dans?

- Cu cea mai mare plăcere, domnul meu! răspund eu, intrând în joc și făcând o mica plecăciune.

Mă trage spre el, cuprinzându-mi mana în a lui, cealaltă plasând-o pe soldul meu. Speriata de mișcarea brusca prind așternutul cu mana rămasă liberă și îl strâng bine în jurul sânilor mei ce aproape ieșiseră din rochia improvizata, fără bretele. Începem sa ne învârtim ca doi nebuni pe o melodie din capul lui Aiden. Încep sa rad și îmi ascund capul în pieptul lui. Mă îndepărtează puțin și mă învârte repede, călcând din adins pe cearceaful pe care îl țineam doar cu mâna, acesta alunecându-mi printre degete. Mă lasă brusc pe spate și îmi ridica puțin cu o mână piciorul acum dezgolit.

Mă înroșesc toată și închid ochii când îi întâlnesc privirea doritoare. Deschid ochii atunci când își izbește buzele de ale mele, strivindu-le într-un sărut sălbatic. Mă ridica în brațe și mă așează pe lemnul rece al biroului. Îmi încolăcesc picioarele în jurul lui și îmi las capul pe spate când își lipește buzele de gâtul meu. Mă întinde pe birou, care spre surprinderea mea era aproape gol. Gem în gura lui pătimașa când începe sa îmi maseze sânii umflați de dorință. Imi musca încet buza de jos și coboară cu săruturile umede de-a lungul gatului și gem guturat când îmi cuprinde intre buze sfârcul întărit. Își duce mana în zona mea intima și trasează cerculețe, alintandu-mi feminitate. Când plăcerea mă copleșește, se oprește brusc. Mârâi puțin nervoasă și mă uit urat la el. El zâmbește șarmant și mă înfășoară în cearceaf și mă ia în brațe, eu bosuflandu-ma când vad ca se uita la mine blând ca un părinte la copilul lui răsfățat ce se supăra ca nu i-ai făcut capriciul.

Autostop (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum