Lucruri Paranormale

18 2 1
                                    

   Acum 150 de ani a trăit o familie care se numea Wilson, în aceasta familie era și o fata de 10 ani pe nume Sally. Sally era o fata normala, se juca, își făcea temele, statea cu frățiorul ei și dădea de mâncare la animalul ei (un papagal). Într-o zi Sally s-a saturat sa stea în casa.
-Mama, eu ies.
-Unde te duci, Sally?
-Sa ma plimb.
-Unde?
-În pădure.
-Bine sa ai grija...
-O sa am,pa mama.
-Pa Sally.
Sally a ieșit din casa, s-a dus în pădure și a văzut ceva ciudat. În umbra se observa ceva de culoare roșie. Nu avea cum sa fie un animal, nu avea o umbra era ca o pata roșie. Sally a început sa fuga, dar nu a mai apucat sa între în casa, pata aia roșie era în fata ei, afara ploua și după ce a ieșit soarele pata roșie, a dispărut. Sally a întrat repede în casa și becurile erau stinse. S-a dus la ea în camera, și acolo erau toți,toata familia ei.
-Mama, tata, Christian, de ce sunteți aici?
-Sally, închide ușa!
-De ce mama?
-Închide-o și îți spun!
-Bine.
-Ia lacătul de pe masa și pune-l.
-Bine, mama. Acum îmi spui ce se petrece?
-Da, îți spun. Ceva rosu ne bântuie... Și te vrea pe tine, Sally.
-Am văzut-o! Era o umbra roșie.
-Aprinde becul!
-Acum.
-Numai ieși din camera, o sa trăim aici în camera ta și un preot o sa ne sfințească casa mai ales camera ta, am rupt ușile dulapului și l-am pus la geam ca să nu între și acum în dulap avem mâncare hainele sunt puse bine, lângă mir. Și am rupt picioarele patului ca să nu între sub pat, eu cu tatăl tău o sa dormim pe jos și tu cu Christian o sa dormiți în pat.
-Bine mama...

Hi guys! Cam atât pentru primul capitol sper sa va placa, cartea nu este copiata am eu totul în minte și o sa postez astăzi și la cartea cu Deniz Vural

Sally, ce ai patit? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum