Allah aşkına belgenin ya beğeni sayısını gordukce depresyona giriyorum...
Suho:İkinizde heyecandan ölecek gibi olursunuz ve ailesi sizin bu durumunuza gulerek yaklaşır...
D.o.: d.o. nun annesi de do gibi güzel yemek yapıyordur ve genelde yemek yapma konusu açılır ve sen bu konu hakkında hic konusmazsin...
Xiumin: sen tam olarak kusursuz bir şekilde gidersin annesinin en sevdiği çiçeği falan alırsın falan filan ve ailesi seni çok sever...
Chen:biliyorsunuz ki chenin ailesi hristiyan ve dinine çok düşkünler sizde müslüman olduğunuz için sizi sevmez ve kabul etmez diye düşünüp gitmek istemezsiniz ama Chen zorla götürür ve ailesi sizi çok sever...
Chanyoul: ailesinin yaninda sizin boyunuzla dalga geçip durur sizde sinir olursunuz ama ailesi var diye birşey diyemezsiniz ama en sonunda Chan sana sevimli davranıp size sarılır ve karşınızda unatmis bir y/n..
Baek: aaa sacmalamayin tabiki yanınızda chanyoul 😂 chanbaek bir olup sizinle uğraşır ve ailesi ile eğlenceli vakit gecirirsiniz...
Sehun: çok eglenirdiniz ailesi de sehun gibi sevimli ve eğlencelidir ve zamanın nasıl geçtiğini anlamazsiniz..
Kai: tabiki kainin o iki ablasindan dolayı telaş yaparsınız (gorumcen sonunda telaş yapman normal birde evin tek jojugu) ama telaş yapma niza gerek olmayacak kadar iyi davranırlar..
Lay: ve siz bu günü unutsun diye dua edersin ama maalesef unutkan koyun bu günü unutmaz ve siz eve gidince ailesi sana çok samimi davranır sana kendi kızları gibi sarılır ve sana zorla yemek yedilirler
× kızım bak şunu da ya lay çok severdi sende seversin hem de çok zayifsin biraz kilo al!!
- ask olsun anne benle bilene bu kadar ilgilenmedin yani farkındaysan bende geldim😤
× oluşum bir dur kızımı bir doyulayim sonra sana gelcem...
- vay be iki dakikada kızı oldun kıymeti bil y/n...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo İle Tepkiler
Fanfiction9 güzel adama dair kurabilecegimiz tepkiler İlayda_balkaya