27. W Jakich Okolicznościach Się Spotkaliście?

249 15 5
                                    

Koziorożec : Podczas gdy pływałeś/pływałaś coś pociągnęło cię za nogę i zauważyłeś Vaporeona

Wodnik : Podczas burzy byłeś na podwórku i walnął cię piorun. Okazało się, że to był Jolteon.

Byk : Byłeś w wulkanie (nie wiem jak, nie pytajcie) i zobaczyłeś że coś się przypala podeszłeś /łaś bliżej i otrzymałeś/łaś flamethower'em od Flareona.

Baran : Zgubiłeś/łaś się w lesie, nadeszła noc i zacząłeś/łaś głośno płakać. Usłyszałeś/łaś szelest w trawie. Bałeś/łaś się, zamknąłeś/zamknęłaś oczy i poczułeś/łaś lizanie. Otworzyłeś/łaś oczy i zobaczyłeś/łaś Umbreona.

Bliźnięta : Byłeś/łaś na lekcji w szkole. Nagle przez okno zobaczyłeś/łaś unoszącego się w powietrzu Espeona.

Rak : Byłeś/łaś na łonie natury i nagle zobaczyłeś/łaś biegnącego Leafeona.

Lew : Byłeś/łaś na Śnieżce i piłeś/łaś gorącą czekoladę. Nagle do ciebie przybiegł zwabiony czekoladą Glaceon.

Panna : Podczas letniego aerobiku przewróciłeś/łaś się i skręciłeś/łaś kostkę. Zawieźli cię do szpitala i tam poznałeś/łaś opuszczonego przez swojego poprzedniego trenera Sylveona. Zaprzyjaźniliście się i postanowiłeś/łaś go złapać.

Skorpion : Odpoczywałeś/łaś na łące gdy nagle przybiegła do ciebie masa Eevee kątem oka zauważyłeś/łaś jak jeden z nich  wspiął się do twojego plecaka i nacisnął pokeball.

Waga : To samo co u Skorpiona tylko Eevee był Shiny.

Ryby : Podczas ruchu Z Eevee twojego przyjaciela przybiegły wszystkie formy, nie zastanawiając się długo postanowiłeś/łaś je wszystkie złapać.

Strzelec : Nie złapałeś/łaś żadnej Eeveelucji.

Zodiaki Pokemon Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz