Word 22

347 74 16
                                    

Η Youngri καθόταν στο δεύτερο θρανίο, και μουτζουρωνε το τετράδιο της , ενώ η καθηγήτρια παρέδιδε τα διαγωνίσματα βιολογίας.

Μόλις έφτασε μπροστά από την Youngri η καθηγήτρια ξεφυσηξε απογοητευμένη , και άφησε το γραπτό πάνω στο θρανίο . Η νεαρή κοπέλα κοίταξε στιγμιαία το πρόσωπο τις καθηγήτριας και μετά το βαθμό του γραπτού της .

29%

Έγραφε η άκρη του φύλλου με κόκκινο στυλό. Ένιωσε σαν ότι να την χτυπάει και να την ρίχνει 3 πατώματα κάτω από το έδαφος. Όμως γνώριζε πως δεν είχε γράψει καλά.

Το προηγούμενο βράδυ από το διαγώνισμα, είχε ανοίξει τα βιβλία για να κάνει επανάληψη , αφού τα περισσότερα τα ήξερε ήδη. Όμως δεν ένιωθε σαν μπορούσε να διαβάσει, το μόνο που ήθελε ήταν να ξαπλώσει. Όχι να κοιμηθεί, έχει χάσει τον ύπνος της εδώ και πολύ καιρό, όμως να ξαπλώσει κάτω από τα σκεπάσματα. Να είναι προστατευμένη από τον έξω κόσμο.

Κάπως έτσι πέρασε εκείνη η νύχτα. Να είναι ξαπλωμένη κοιτάζοντας τον τοίχο, μην θέλοντας να κάνει το οτιδήποτε. Έτσι πέρναγε τα τελευταία της βράδια.

Το κουδούνι του σχολείου χτύπησε για διάλλειμα και όπως γίνεται πάντα οι μαθήτριες έφυγαν μέσα σε δευτερόλεπτα από την τάξη.

"Youngri ... μπορεί να μείνεις λίγο;" ρωρησε η καθηγήτρια της .

"Από ότι φαίνεται κάποιος βρήκε μπελάδες." Είπε η Habin στις φίλες της .

Η Youngri έσκυψε το κεφάλι και πλησίασε την έδρα της καθηγήτριας.

"Μπορείς να μου πεις τι συνέβη; Συνήθως εσύ γράφεις άριστα. Συμβαίνει κάτι; Συζήτησα και με τους άλλους εκπαιδευτικούς που σε έχουν και μου είπαν πως έχεις πέσει σε θέμα απόδοσης."

"Συγγνώμη κυρία που δεν θα ξανάσυμβει." Είπε σιγανά η κοπέλα.

"Το ελπίζω. Κρίμα είναι να μην αξιοποιηθεί ένα μυαλό σαν το δικό σου." Είπε η καθηγήτρια και της χάρισε ένα φιλικό χαμόγελο.

Αφού μίλησε με την καθηγήτρια, η Youngri κατευθύνθηκε προς μπάνιο, και έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο της .

Τι πάει στραβά μαζί μου;

Αναρωτήθηκε και κοιταχτηκε στον καθρέπτη.

Εκεί την στιγμή καθώς βγήκε από τις τουαλέτες συνάντησε ένα άτομο, που την κοίταγε με ένα τεράστιο χαμόγελο.

"Youngri! Εδώ είσαι έφαγα τον κόσμο να σε βρω;"

Αλήθεια;

"Έγινε κάτι;"

"Ε, όχι, απλά... να , σκεφτόμουν θες να βγούμε για μια βόλτα;" ρώτησε ντροπαλά η Jaewon

Πες Όχι! Δεν θες θες να βγει.  Δεν πρέπει να βγεις.

"Ε-εντάξει." Είπε η Youngri και συνέχισε τον δρόμο της . Δεν ήταν τόσο ότι ήθελε να βγει , αλλά σκέφτηκε πως η Minjoo θα της έλεγε να το κάνει.  Οπότε για αυτο δέχτηκε την πρόταση της κοπέλας.

Οι ώρες όπως γινόταν πάντα πέρναγαν βασανιστικά, αλλά ευτυχώς είχε έρθει η ώρα του σχολασματος . Πήρε την τσάντα της και έκανε να φύγει, ώσπου άκουσε ένα κορναρισμα από πίσω της . Γύρισε και είδε, για κάποιο περίεργο λόγο το αμάξι της μητέρα της .

"Γεια σου μητέρα. Τι κάνεις εσύ εδώ;" ρώτησε και μπήκε μέσα στο όχημα.

"Ήρθα να σε πάρω χαζούλα." Απάντησε τρυφερά η μητέρα της .

"Ευχαριστώ." Είπε κοφτά. Ήταν σίγουρη πως ειχε έρθει σχολείο γιατί την φώναξαν για την πρόοδο της . Βασικά εκείνη που δεν υπάρχει τον τελευταίο καιρό.

"Πώς ήταν το σχολείο;"

"Καλά. Προσπαθώ."

"Χαίρομαι."

Κάθε τι που έλεγε ήταν σαν να χώνει ένα νοητό μαχαίρι όλο και πιο μέσα. Αλλά δεν ήξερε τι άλλο να κάνει.

_____________________________
   Spoiler alert

Στην Jaewon αρέσει η Youngri.

𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora