Amy's mysterious world - 4

1 0 0
                                    

Sınavım güzel geçti sayılır. Angel ile yarın buluşacağım. O kadar özledimki. Jumior2573'dan mesaj geldi.  Okudum ;Seni bugün görmüşümdür herhalde. "diye. Bende içimden ne salak bir çocuk. Hem salak hemde benim gibi birisini sevecek kadar aptal"diye düşünüyordum. Yüzümde aptal bir gülümseme vardı. Belli belirsiz. Maxi diye bir okul arkadaşım var. O benim en iyi erkek arkadaşım. Kendisine bir kız bulmuş olması beni sevindirdi.  Adı Chloe 'ymiş. Anlattıklarına göre çooook güzel bir kızmış. Ha ha ha . Bizim okulun en güzel Nicole Carl otururken Carl bana bakıp duuryordu. Bende utanmıştım. Tamda o sıra annemin bana diktiği O bembeyaz elbiseyi düşündüm. Ne gereği vardıki? Benim için bu kadar özeniye pek gerek yoktu. Tam bunları düşünürken öğlen yemeğimi yemek için her hangi bir masaya oturdum.Sandviçimi yemeye başlar başlamaz. Carl yanıma oturdu. Bende;Ne işin var burda? " dedim. Oda; Sadece normal insanlarla takılmak istedim. " dedi. Bende ;Benim gibi ucubelerle takılmak zordur. Dedim. Carl'da gülümsedi. ;Sen ucube değilsinki dedi. " Benmi Ucube değilim ?! Ha ha ha. Ona; Ne zenginim ne Havalıyım nede Popilerim . Ben ancak ucubeyim dedim. Ve ayrı zamandada Nicole'nin böyle bir durumu görmesine razı değildim. Hemen kalktım yanından; Senin benimle takılman olanaksız dedim. Ve oradan uzaklaştım. Dersimiz İnsan Haklarıydı.  Carl ile karşı karşıya gelecek şekilde oturmuştuk. Ne Şans ama? Dersi dinlerken bana bakıp yamuk yumuk gülümsüyordu. Hoşuma gitmedi değil Ama Nicole anladı anlayacak duruma gelmiştiki. Gördü Carl'a Sen nasıl kızlara bakabiliyorsun rahat rahat diye bağırdı. Carl ; Benim sevdiğim bir kız var ve buda sen değilsin "dedi. Bir anlık hem sevindim hemde üzülmüştüm. Nicole'den ayrıldı. Rahat bir Ohh çekeyim derken yeni kız çıktı. Öğretmen çabuk ikinizde çıkın dersten dedi. Carl bana baka baka çıktı. Zil çaldı. Kapıdan çıkar çıkmaz. "Hey kendini ucube sanan  güzel bayan"diye bağırdı. Bende hızlı adımlarla uzaklaşmaya çalıştım. Olmadı kaçamadım. Carl birşeyler konuşuyordu ama anlamıyordum o kadar kalabalıktıki...

En son dediğini anladım ama çok şaşırmıştım. ;Beni her zaman gezidiğiniz ucube kafelere götürürmüsün güzel kız ?"dedi. Herkes bana bakıyorduki Nicole ve havalı arkadaşlarıda dahildi. Nicole sinirli sinirli topuklarını çıtlatak geliyordu."CARL SEN NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN?"dedi. Carl'ın cevabı beni çok şaşırttı. "Sevdiğim kızın yanında ucube olmayı tercih ederim "dedi.! O benmiydim. İnanmıyordum. Birde öpmeye kalktı. Herkesin önünde öptü. Ve Bomba o zamandan sonra oldu hala ayılabilmiş değilim..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amy's mysterious world- 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin