♔ 11. Bölüm ► Benim Olanı Bırakmam✔

18.8K 298 19
                                    


16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir . 



Bu Bölümü güzel ve uzun yotumu için  " aylinyksl " İthaf ediyorum .  Orada bir çok uzun yorum atan vardı , ama ilk o attığı İçin ithaf aldı , uzun yorum yapanlar diyer bölümlerde karşılığını alıcak .  :))

"06eda18 " ve "ilaydaERTURK" yorumları için Teşekkürler ..

Bölüm Şarkısı ; Taylor Swift - Style

İyi Okumalar


                     Yalan , aslında bazen gerekli bişi . Ama bazense acı verici. Belki karşimizdaki kişiyi üzmemek için ona yalan söyleriz sırf o üzülmesin diye . Ama karşımızdakine hiç seçme şansı vermiyoruz  . Onun ,tarafından  hiç bakamıyoruz . Benciliz çünkü.

Agyenesse el sallayarak kurstan çıktım . Bu gün Ronald rahatsız olduğu için birlikte gidememiştik . Hava akşamları aşırı soğuk olmuştu . Ben buraya gelirken günlük güneşlikti  bir de kursta çok terlediğim için bana hava daha soğuk geliyor  Deri Ceketimin Önünü kapatarak soğuk havayı azda olsa engellemeye çalıştım  . Arabamı neden almadıysam . Arkamdan Gelen ayak sesleri ile Tüylerim Diken diken olmaya yetmişti . Adımlarını Hızlandırıp arkada ki kişinin bana yetişmesini engellemeye çalıştım . Kendime bir not , Arabanı bir dahakine al gerizekalı.

Evime yaklaşan sokağa girdiğimde derin bir nefes aldım . Arkamda hala adım sesleri duyuyordum ve ben bakamayacak kadarda korkuyorum .Sokağın başına döner dönmez kolundan çekilme hisi ile çığlık atıcaktım ki bir el ağzımı kapamıştı . Korkudan kalbim durmuştu ya da o kadar hızlı atıyordu ki sesini bile duymuyorum .  Beni tutan her kimse bıraktığı anda kaçmaya niyetim yoktu . İlk önce dövüp sonra kaçıcaktım . Kendimi kurtarma amaçlı arkadaki kişiye gelişi güzel tekmeler atmaya çalışıyordum . Ama  adamın o kadar sert vücudu vardı ki benim canım acıyordu .

Ağzımdaki elin o kadar çok sıkmıştı ki nefes almakta zorlanıyordum . Adamın elini sertçe dişledim  . Arkadaki adam inliyerek elini çekti . Çektiği anda sıcak bir nefesi ensemde hissettim .

" Bağırmaya kalkışma Katherine . Yoksa sonucu çok kötü olur ." dedi . Siktir  , Niklause .

"Ne istiyorsun benden "diye tısladım sesimi kontrol etmeye çalışarak . Yoksa bunun bedelini ağır öderdim .

"Beni gördün , o adamı öldürürken beni gördün . Sen de rahat rahat etrafta gezinmene izin verir miyim ?" diye sordu dalga geçer gibi .

" Bırak beni Niklause , kimseye bişi demedim .  Demiyeceğim de  .Lütfen bırak ." dedim kısık bir seste .

" Hayır seninde ölmen gerekir Katherine "  dedi . Boynuna soğuk metalik bir şey değince gerildim . Öldürmezdi değil beni .

" Niklause , bırak gidiyim . Lütfen "

"Seni  Sevmiştim Katherine  ama simdi ise ölmen gerekir . Üzgünüm " dedi  . Boğazım yanmaya hissi ile başlayan daha sonra dayanılmaz bir acıya dönen his ile çığlık atmaya başladım ....

The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin