Gelirkende uyuduğum için sabah biraz erken kalktım.Biraz dediğim 10:35 .
Saate de başımı Ateş'in göğsünden kaldırmadan arabanın saatinden bakmıştım.
Sonraki 5 dakika sıkıcıydı ama sevdiğim adamın kollarında olmak paha biçilemez bi duygu.
Kafamı kaldırıp yüzlerimizi aynı hizaya getirdim.Eğilip dudağına buse kondurdum ve geri çekildi.
İkinci kere
Üçüncü kere
Dördüncü kere
Tam beşinci kereyi yapmak için uzanıyordum ki Ateş benden önce davranıp dudaklarımı öpmeye başladı.
Alt dudağını öptüm ve geri çekildim.
-"Beni her sabah böyle uyandırsana " dedi sırıtarak.
Alınlarımız birbirine yapışık olduğu için konuşurken dudaklarımız değiyordu.
-"Sadece bi kerelikti o bayım maalesef " dedim gülümseyip.
-"Hayır ama ben istiyorum " dedi dudak büzüp.
Yap yap devam et.Böyle nasıl dayanıcam ben ama.Allaaaah diyip yapıştım tekrar dudaklarına.
Sağ eli belimde gezinirken diğer eli kalçamdaydı sapık adam.
Bende tam elimi saçlarına koyucağım sırada 'Tık ' diye gelen sesle afalladım ama ayrılmadım.
Sonra tekrar geldi ses ve beni böyle muhteşem dudaklardan ayıran sesin ne olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım.
Lanet olsun , Lanet olsun , Lanet olsun !! Bilin bakalım o Tık sesi neymiş ? Allah kahretsin cama vuruyolarmış.
Şükürler olsun ki babam yok sadece Kemal amca ve Sevim teyze.Onlarda olmasa iyiydi ama hiç değilde babam görmedi.
Arka kapının camına vurdukları için direk olarak pozisyonumuzu da görüyolar.Ateş de arkaya doğru bi bakış atıp kaşlarını çattı.
-"Ben niye seninle öpüşemiyorum ya " diye söylenirken belimi tutup doğruldu.
-"Kader bebeğim " dedim gülerek.
-"Böyle kaderi sik-" ağzına vurmamla cümleso yarıda kesilde.
Sonra kapıyı açtı ve dışarı çıktı.Bende inerken elimi tuttu.
-"Kusura bakmayın böldük ama kahvaltı yapıcaktık " dedi Sevim teyze mahçup ifadesiyle.
Elimi Ateş'in elinden çekip tekrar at kuyruğu yaptım.
-"İlk değil ki annecim boşver sen hadi gidelim " dedi ve yine elimi tuttu.
Anlaşılan babam kahvaltı almaya gitti.Neyse iyikide gitmiş.
-" Devamı ne zaman ? " diye sırıtarak kısık sesle konuşan Ateş'e baktım.
-"Yok devam filan sonuçlarını görüyorsun " dedim kaşlarımı çatıp.
-"Ağlarım ama " dedi yalandan bi üzüntüyle.
Onu takmayıp Sevim teyzelerin arkasından yürürken belimden tutup kendine çekti.
-"Bir daha düşün bence bu tatlılığa kıyılır mı ? " dedi ve parmağıyla yüzünü işaret etti.
Onu gülümseyip izliyordum.Bence de kıyılmaz sevgilim ya.Sen ne sevimli bi şeysin.
-"Immm sanırım kıyılmaz " dedim elimi yanağında gezdirip.
-"Bence de hayatım " dedi ve boynumu öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O adamı seviyorum ! ( Düzenleniyor )
ChickLit" Gülüşüne aşık olduğum kız 'benim minik dünyam olur musun ?' "... Ateş&Derin Hiç bir aşk sonsuz değildir. 2.kitap "O.A.S (Hissiz ) " 3.kitap "Yasak (O.A.S)"