1. rész

264 34 19
                                    

Mosolyogva lépek ki a galéria faragott ajtaján, ugyanis végre sikerült letisztáznom a kiállításom időpontját. Több mint 4 éve ezt tervezem, azóta összegyűlt annyi munkám, amit már érdemes megmutatni a köztudatnak. Sokat noszogattak, mire eljöttem elintézni, mert nagyon félénk vagyok a munkáimat illetően. Bár legbelül tudom, hogy tehetséges vagyok mégis ott motoszkál a fejemben, hogy mi van ha nem eléggé. Mély lélegzetet véve szaladok le a lépcsőn negatív gondolataimat hátrahagyva. Ez egy szép nap, nem ronthatja el semmi. Gyönyörű idő van. Magával ragad miként festi aranysárgára a ház falait a nap, és hogyan takarja az árnyék azt amit elér. A dzsekim zsebében matatva előhalászom a félig üres cigarettás dobozom és kikapva belőle egyet, rá gyújtok. Mikor ihletem van, muszáj dohányoznom. Olyan, mintha a nikotin tartaná meg bennem a gondolatokat. Mélyet szippantok, a kesernyés dohány füstje máris átjárja a tüdőm és már éppen, hogy elmerülnék az utca szépségében, megcsörren a zsebemben a telefon. A kijelzőre nézve vigyorognom kell és teljes komolytalansággal nyomok a hívás fogadására

- MÁR MEGINT DOHÁNYZOL! – visít a telefonba Yuqi, persze reflexből eltartom a fülemtől a telefont.

- Nem tudom miről beszélsz – hárítok és körbe nézek, hogy mégis honnan leskelődik ez a lány.

Ebben a pillanatban egy mögöttem parkoló autó hangos dudaszóval hozza rám a szívrohamot. Az ablak drámaian lehúzódik és Yuqi vöröslő feje villan ki rajta. Nem tudom, hogy most mérges rám a cigi miatt, vagy röhögőgörcsöt kapott amikor akkorát ugrottam a dudától, mint egy cirkuszi bohóc.

- Mekkora gyökér vagy – neveti el magát újra – Hogy ugorhattál ekkorát? – vihogja a szemét törölgetve.

- Már megbocsáss de te vagy a gyökér. Miért ijesztgetsz? Meg hogy kerülsz ide? – lépek közelebb a járműhöz, de nem tudom tovább visszatartani a nevetést.

- Rám hoztad a frászt. - játszom a sértődöttet.

- Na ne hisztizz, inkább gyere szállj be - nyúl át az ülés felett és kinyitja nekem az ajtót.

- Egyébként honnan tudtad, hogy merre vagyok? - kérdem, miközben bekötöm a biztonsági övet, majd kíváncsian felé fordulok.

- Hát...- látom rajta, hogy hezitál - Hm...Jungkook mondta, hogy ma jössz a galériába és úgyis erre jártam, gondoltam felveszlek – motyogja alig hallhatóan.

A név hallatán nagyot dobban a szívem és próbálom leplezni, de mintha milliónyi rovar egyszerre ébredt volna fel a gyomromban. Egy pillanatra megrándul az arcom de csak épp annyira, hogy még eltudom nyomni a felgyülemlő érzéseket.

- Oh...Tényleg most, hogy mondod említettem neki pár napja, hogy jövök - válaszolok csendben s a mondat végén az alsó ajkamba harapva nézek Yuqira.

Nem mond semmit, csak keserű mosoly jelenik meg arcán. Tudja mit érzek. Ő tud egyedül mindent arról, amit az elmúlt 4 évben nap mint nap át élek. Yuqi olyan mint a húgom, egy cserfes, édes lány de közben seggeket rúg szét ha kell. Nem mellesleg neki van a legszebb hangja amit valaha hallottam és minden alkalommal elmondom neki, hogy nem elfogult vagyok, csak őszinte.

- Jól vagy? - teszi fel a megszokott kérdést miközben beindítja a motort.

Jön a megszokott válasz, "Jól persze". De mindketten tudjuk, hogy nem mondok igazat.

Az ablak szélén könyöklök és úgy nézem az elmosódó épületek sziluettjét. Ahogy a kékek és zöldek egymásba fonódnak és úgy ölelik egymást, hogy elfog az irigység. A háttérben valami chillstep zene szól, ilyenekre szoktunk dalszöveget kreálni ha épp nagyon unatkozunk útközben. Yuqi most is dúdol valamit ami mosolygásra késztet. Mindig felvidít.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

amikor nem figyelsz /TaeKook/Where stories live. Discover now