Capitolul I

430 16 2
                                    


    Nu am ceas dar sunt sigur ca e trecut de 3 dimineață. Aud niste șoapte pe holul întunecat si lung. Hol pe care il ocup doar eu.
Soaptele se aud din ce in ce mai tare, printre gratii zaresc parul de foc al lui Cheryl.
Cu un arc in mâna si o pelerină neagră, se apropie de mine alaturi de cativa șerpi.
    -Urmeaza-ma!
    -Ce faceti aici?
     -Am venit la vantoare!spune Cheryl.
    Reusim sa ne strecuram afara, paznicii fiind raniti de sagetiile lui Cheryl.
Ajungem intr-un loc necunoscut mie, intr-o casa care pare sa fie a unui sarpe.
Ne asezam toti la masa din sufragerie observand ca iubita si prietenii lipsesc.
    -Acum trebuie sa stai cu Sweety, e cel mai sigur loc. Spune Topaz.
    -Ceilalti unde sunt?
    -Toti au plecat, asa ca eu si Cheryl am ramas la conducere. Acum trebuie sa plecam. Sa va intelegeti bine.
    Ma uit in celalalt colt al camerei, unde statea Sweety destul de suparat.
    -Sper ca nu te deranjeaza ca stau aici.
    -Hai sa uitam de trecut! Tu poti sta aici pe canapea.
    -Sigur.
Imi intinde un maieu uzat si niste pantaloni apoi imi aduce o patura.
Ma trezesc de sunetul alarmei si ma dau jos de pe canapea continuandu-mi drumul catre bucatrie.
Acolo il vad pe Sweaty mancandu-si micul de jun.
-Hei scuze ca te intrerup, pot sa iti folosesc telefonul?
-Da, poftim!
Il iau si o sun prima data pe Betty. Ma gandesc sa ii spun ca tata nu se simte bine ca sa vina mai repede.
-Alo, Betty?
-Archie de unde ma suni? Ai evadat?
-Poveste lunga... Important este ca sunt bine, dar am probleme cu tata si as vrea sa vii macar pentru cateva zile...
-Conteaza pe mine!
-Te astept la Sweety acasa poimaine!
-Bine, imi pregatesc bagajul! Paa!
-Paa!
Dupa cateva secunde in care am format numarul, îi aud vocea lui Jug.
-Hei Sweety, s-a intamplat ceva?
-Frate, sunt Archie!
-Archie esti bine? Ce s-a intamplat?
-Iti povestesc poimaine cand o sa ne intalnim.
-Da bine... Poftim?
-Tata nu e bine, vreau sa imi fi alaturi!
   -Nu stiu ce sa zic..părinții mei nu sunt chiar cei mai buni prieteni, daca intelegi ce vreau sa zic...
Sti... acum sunt cu tata in Toledo!
   -Haide Jughead...fă-o pentru mine, si pentru Betty.
   -Stai...vine Betty la tine?
   -Pai se pare ca da!
   -Cred ca pot da o fugă.
   -Mersi!
-Pentru nimic!
Dupa discutia cu Jug, o sun pe Ronnie.
-Buna dimineata!
-Archie tu esti? Nu pot sa cred! Cat ma bucur sa-ti aud vocea! Te-au eliberat?
-Nu, am evadat. Ronnie... la tine, la imbratisarea ta la sarutarea ta m-am gandit in fiecare zi! Mi-e dor de tine!
-Oo Archie, nici eu nu te pot scoate din minte, insemni totul pentru mine!
-Daca insemn totul pentru tine inseamna ca poti sa vi poimaine la Sweety!
-Nu stiu daca pot sa vin...
-Te rog, tata e bolnav!
-Bine, voi incerca! Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
   Ma doare sufletul sa continui să îi mint, dar nu le pot spune sa se întoarcă in Riverdale pentru a continua sa facem nebunia pe care am început-o acum patru luni.
   -Mersi pentru telefon.
   -Ce vrei sa mananci? Am dulceata pe paine si omleta. Spune ignorand ce am spus mai devreme.
   -Omleta.
   Imi intinde farfuria si se aseaza si el langa mine.
  -De ce ati facut asta?
  -Ce sa facem?
  -M ati eliberat...
  -Sincer, m-am bucurat nespus cand ti-am vazut catusele alea la incheieturi. Dar la cateva zile dupa asta, a plecat Veronica, cred ca la New York. Iar la doua saptamani Jug si Betty au disparut brusc, nu am gasit decât un bilet de la Jug in care ne-a spus ca le lasa pe Topaz si Cheryl la conducere. Tot ce se aude este că Betty si Jug au vrut sa fuga împreună, nu stim daca chiar asa a fost...de aici totul a fost clar pentru Serpi. Trebuia sa te eliberam pe tine pentru ca erai singurul care ii putea aduna pe toți. Am facut asta de ziua domnului Lodge, a fost singura data cand inchisoarea era aproape goala.
    -Si de ce ai avea nevoie de noi patru?
    - In primul rand Jug este regele nostru, fara el Hiram ne va decapita in cateva luni.
    In al doilea rand ati facut atatea pentru Riverdale, sigur va veti descurca si cu un milionar nenorocit, orasul ăsta va ajunge praf si scrum in mainile lui...E casa noastra Archie, a tuturor celor din Riverdale!
    -Uite Sweety..imi pare rau, pentru tot, voi incerca sa ma revanșez, promit!
    -Mersi frate, ai stofă de sarpe...
    -Tata ... sti ceva de el?
    -A vorbit Toni cu el acum 2 luni. Cred ca a plecat la Chicago. A zis ca nu mai suporta sa stea in orasul asta pierdut si ca nu se impaca cu ideea de a fi asa aproape de tine, dar sa nu te poata vedea sau vorbi cu tine.
   -Hiram o sa plateasca pentru tot ce a facut familiei mele, prieteniilor mei si orasului. Am nevoie de serpi cum n-am avut niciodata! Razboiul nici nu a inceput!

Riverdale (special season) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum