"Evet,sen içeriye girmeden önce uyuyordum." diyip gülümsedim ve yatakta doğruldum.O da aynı şekilde gülümsedi.
"Birde dün Liam benden cep telefonu numarını istedi."Liam lafını duydunca heyecanlanmıştım.Aslında Harry odama girincede heyecanlanmıştım.Harry Liam'dan bahsedince daha da çok heyecanlanmıştım.
"O benim numarımı istedi?"
"Evet,bende vermedim."
"Ah numaramı ona verdiğin için...Bir dakika vermedin mi?"
"Elbette vermedim."
"Ama neden?" dedim.Gülen suratım asılmıştı.Sorun Liam'a telefon numaramı vermemesi değilde bana karışmasıydı.Birazcıkta Liam'a telefon numarama vermemisindendi.
"Senin çöpçatanın değilim.Onunla flörte bu kadar meraklıysan git onunla kendin konuş." hızla yatağımdan kalktı.
"Ben,öyle bi amacım yok!Buraya gel!Ozür dilerim!" bağırışlarımı umursamadan aşağıya inmişti.Dişlerimi birbirine sürtüp tekrar yatağa atladım.
"Harry ve Wild!Son 2 dakikanız kaldı."
"Ben hazırım anne!" diyip koşarak merdivenden inecekken elbisemin yırtmacına takılıp düşecektim ki belimi kavrayan iki el sayesinde düşmekten kurtulmuştum ama elbisem yırtılmıştı.
"Wild!İyimisin!" diyip annem yanımıza geldi.
"Harry,bırakabilirsin." dedi annem.Harry afallamış bir şekilde kafasını sallayarak beni bıraktı.
"Ben elbisemi değiştirmeliyim.Siz gidin anne."
"Hayır,yeterince geç kaldık." diye söylendi annem.
"O halde sen git." diye Harry araya girdi.
"Oraya beni tekmi gönderiyorsun?" O sırada kapı zili çaldı.Annem kapıyı açmaya gitti.Liam!?
"Harika!Artık yalnız gitmiyorsun!"
"Ne?Ben Wild ile birşeyler..." diye Liam gevelerken Harry hızlıca lafını böldü.
"Wild ile birşeyler yapmak için uygun zaman değil.Carrie'yi partiye götürmelisin."
"Pe-pekala." dedi Liam.Annem ile evden çıkarken annem bizi dönüp.
"Geç kalmayın." dedi ve gitti.Kapıyı kapattıklarında Harry' e döndüm.
"Beni orada tuttuğun için teşekkür ederim Harry.Ben elbisemi giyip geliyorum.Şu Liam konusuna gelirsen onunla flört etmeye çalıştığım falan yok."
"Eminim öyledir." diye lafımı geçiştirdi.Odama çıktım.Yırtılan elbisemi çıkarıp kısa pudra rengi bir elbise çıkardım.Tam onu üstüme giyecekken Harry içeriye daldı.
"Hey!Sen ne yaptığını sanıyorsun!"
"Liam olsaydım böyle demezdin!" diye karşı çıktı.Yanımda duran kül tablasını alıp onu fırlattımki kapıya çarpıp param parça oldu.
"Ama sen Liam değilsin." dediğimde sinirle kapıyı kapattı.Bende üzerime elbiseyi giydim.Sanırım ona fazla ağır davranmıştım.Ama bunun nedeni ona aşık olmak istememdi.Eğer ona iyi davranırsam bana iyi yaklaşır.Bana iyi yaklaşırsa ona aşık olurum.Ona aşık olursam annemin kocasına aşık olmuş olurum ve kızlar annelerinin kocalarına aşık olmazlar.
"Ben hazırım." diyip sırıttım.
"Ciddimisin.Daha demin bana kül tablası fırlatıyorsun ve şimdide sırıtıyorsun?" Gülüm
semem dahada genişlemişti.
"Fazla değişiksin."
"İyi anlamdamı kötü anlamdamı?"