Brett Harvey fontos személy volt.
Legalábbis addig, amíg annak tartották.
Azonban el kellett fogadnia, hogy ezen a terepen nincs otthon, és ha megpróbálna előtérbe kerülni, hamarabb halna meg.
A hajó ott magasodott előttük, lágyan ringatózva a vízen. Kísértetiesen kihalt volt.
- Oké – köszörülte meg a torkát Becky, miközben orrától a fenekéig végigmérte a hajót – Tudjátok a tervet, igaz?
- Persze – bólintott komoran Clint.
Brett nem értette, hogy miért ilyen egymással a két barátja. Nem tudta, mi történt tegnap este pontosan, de elnézve az arcukat, valamit Malik némely, lappangva vetett megvető pillantását Clint felé, nem is akarta. Elég volt neki Drake-kel és Corinnal kínlódnia, akik vagy egymás gyepálták, vagy a saját problémáikat ecsetelték, természetesen Harveynak.
Kora hajnalban keltek fel. Vagyis a vadász kivert mindenkit az ágyból, és átbeszélték a tervet, amely szerint haladni fognak.
Az egész rendkívül egyszerűen hangzott. Bemennek, megszerzik, ami kell, aztán sértetlenül elhagyják a helyet. Csakhogy a kivitelezéssel voltak bökkenők. Kezdve a két méteres gyíkokkal, amelyek most, mintha a föld nyelt volna el.
- Akkor itt az ideje bemenni – sóhajtotta Jose Calder, miközben lánya elővette a vadászkését.
Brettnek fogalma sem volt róla, honnan szedhette, de nem is érdekelte, amíg nem felé irányítja.
Paul Malik megvárta, míg a gyerekek előtte felsorakoznak, majd megindulnak felfelé. Utána a kezébe vette puskáját, és biztosította a terepet maguk mögött.
- Az étkezde tele van hullákkal... – szólalt meg figyelmeztetően Rebecca – Legalábbis a legutóbb még tele volt. Szóval próbáljátok meg elkerülni. Váljunk szét, és szedjétek össze, ami kell. A rádiótok legyen bekapcsolva.
Brett bólintott, majd karon ragadva Corint lefordultak a legközelebbi elágazásnál. Egyenesen a szobájuk felé, ahol legelső éjszakájukat töltötték.
- Engem meg minek hozol? – ráncolta a szemöldökét a lány.
- Mert még a végén megint leállsz Becky vérét szívni, ahhoz pedig senkinek sincs türelme – vonta meg a vállát Harvey – És még csak az hiányzik, hogy Malik lepuffantson valakit.
- Rebeccánál nyugodtan meghúzhatná a ravaszt...
- Fletcher! – szólt rá erélyesen Brett, Corin azonban csak a vállát rángatta.
- Most mi van?
- Egyáltalán nem érdekel, mi bajod van Beckyvel, és ezt nem is itt kéne megbeszélni... Annyi biztos, hogy barátok vagyunk, és én nem ezen a szigeten akarok meghalni. Szóval legyél szíves türtőztetni magadon...
- Az nem olyan egyszerű Harvey – rázta meg a fejét a lány – Sose voltál még szerelmes, fogalmad sincs róla, mi játszódik le bennem...
- Ó igen? – torpant meg, felvont szemöldökkel Brett – Ha te ennyire tudod, milyen szerelmesnek lenni, miért nem tartod tiszteletben Clint döntését? Ha annyira szereted, megtanulod elfogadni...
Corin egy percig csendben maradt. Közben Brett ismét elindult.
Úgy tűnt, ezt a témát jegelték egy darabig.
Az ismerős emeletre érve Harvey lelkileg felkészült Kim holttestének látványára, amely nagy valószínűséggel már foszlásnak indult a párás hőségben.
VOUS LISEZ
The Island /Jurassic Park ff./
AléatoireEgy csapat gyerek, egy buli, a hatalmas tenger, és egy luxushajóút. Ugyan mi romolhatna el egy ilyen mennyországban, ahol még a fagyit is aranykehelyben adják? Hát a sziget. A sziget, amelyen nyüzsögnek a rég kihalt fajok, veszedelmesebbnél veszedel...