Reggel arra keltem, hogy két kar fonódik a derekam köré. Először nem tudtam, hogy hol vagyok és ki mellett alszok, vagyis aludtam. Egy kis idő után beugrott, hogy pontosan mit is keresek Matt ágyában.
Elvettem az éjjeli szekrényről a telefonom és megnéztem, hogy hány óra van. Hat óra volt. Szóval van még két órám suliig. Valamiért úgy döntöttem, hogy csinálok valami reggelit. Nagyon lassan és nagy nehezen kiszálltam Matt mellől, s akkor láttam meg, hogy milyen aranyosan alszik, mint egy kisfiú. A barna hajtincsei össze - vissza álltak neki, de nagyon cukin aludt. Elmentem a fürdőbe, megmostam az arcomat, a fogamat, s a hajamat egy egyszerű konytyba fogtam össze, utánna meg lementem a konyhába. Úgy döntöttem, hogy palacsintát csinálok. Kerestem egy tálat, megkerestem a hozzávalókat és elkezdtem csinálni. Miközben sült kerestem két tányért, kést, villát és megterítettem a konyha pulton. Kerestem még két poharat, amibe narancs levet öntöttem, amit a hűtőben találtam.
Épp raktam a tányérra a kész palacsintát, amikor két kezet éreztem a derekamon és egy fejet a vállamon. Azonnal megéreztem azt az tökéletes Matt illatatot, amin elmosolyodtam.
- Jó reggelt!- mondta Matt és közben szorosan magához ölelt.
- Jó reggelt! Éhes vagy?
- Aha. Mi a reggeli?
- Palacsinta és narancslé. Jó lesz?
- Tökéletes!
- Akkor jó. - elnevettem egy kicsit magam - Ülj le.
Komolyan én ezt a fiút nem értem. A suliban adja azt a kemény, rosszfiút, de mikor nem látja Őt az egész suli, akkor kedves, normális srác.
- Loran. - mondja a nevemet Matt, miközben eszi a palacsintát.
- Hmm?
- Nagyon sajnálom! Komolyan, amit tavaly mondtam rólad. Tudom, hogy hülye vagyok, de már megbántam. Örülnék ha megbocsájtanál. - hajtja le a fejét, amit a kezébe temet. Felálltam, oda mentem hozzá és megöleltem. Az arcát még mindig a kezeibe temette.
- Nincs semmi baj. Már nem haragszok rád. - mondtam neki tisztára őszintén.
- Tényleg? - kérdezi mikor már végre fel néz rám.
- Igen. Mindenkinek jár egy második esély. - mosolygok rá.
- Köszönöm Loran!- feláll és jó szorosan megölel.
Miután abba hagytuk az ölelkezést, a tányérokat a mosogatóba tettük és mivel még csak 6:50 volt ezért bementünk a nappaliba tévézni.
- Leszünk barátok? - néz rám boci szemekkel.
Sziasztok! Itt lenne a legújabb rész. A következő részben kiderül,hogy mit fog mondani Loran arra,hogy Ő meg Matt barátok legyenek. És bocsi,hogy ez a rész egy kicsit rövidebb lett. Találkozunk a kövi részben, Sziasztok 😊😚
YOU ARE READING
A Szerelem Nem Könnyű [ BEFEJEZETT]
FantasyLoran Morgan. Egy átlagos 18 éves lány. Szüleivel és bátyával lakik Los Angeles-ben. Matt Turner, 20 éves. A „suli menője". Loran és Matt ki nem állhatták egymást, de ez megváltozik. Először barátok, később egy párt fognak alkotni. A kapcsolatuk o...