•Fiind prima lor vara petrecuta la bunici,Alex și Alessia hotărăsc sa cunoască satul și vecinii.
•Alex fiind o fire mai vulcanica și mai îndrăzneață incepe sa se cațere pe două stânci ce păreau a fi puse de către cineva acolo.
•Alessia fiind o fire mai timida și mult mai calmă îl atenționează pe fratele ei de pericolul care urmează să se întâmple.
•Acesta cade de pe stânci într-un stufăriș,când acesta se ridică și se apropie de sora lui este plin de sânge pe mâini și pe jumate din fața.
•Alex a încercat să își de-a seama daca sângerează el sau e sânge de animal.
• Spre bucuria lor era sânge de animal,dar previziunea surorii lui îi dă de gândit.
• Aceștia se întorc înapoi acasă fiind speriați de ce pericol se afla in pădurea ce înconjura satul,Alex văzând că sângele de pe mâini pe care uitase să îl curețe are o nuanță ciudată și e mult mai vâscos.
•Ajunsi la casa bunicilor Alessia cade că și spânzurată pe canapeaua din sufragerie ,Alex însă fiind mult mai curios încearcă să audă ce conversație au cei doi bunici cu colonelul armatei 37.
•Acesta afla că virusul H1N1 a fost supus unei mutații și a scăpat de sub control ,jumătate din Populația Indiei este în carantină și predispusă la infectarea tuturor oamenilor de pe planetă cu noul virus care se pare a fi mortal!
•Alessia știa deja ce se vorbiseră in bucătărie ,iar când fratele ei veni sa îi spună aceasta nu era uimita de cele auzite.
✓Aici se sfârșește primul capitol,voi continua,fiți siguri că mă urmăriți pentru a afla lucrurile bizare despre cei doi gemeni și virusul mortal care poate îngenunchea lumea.