Chapter eight - text me

1.9K 59 1
                                    

'dat is dan 5 euro alstublieft' ik wil mijn portemonnee zoeken in mijn tas maar Owen houdt me tegen 'Do laat dat, ik betaal' ik kijk hem dankbaar aan, zo lief!

Als we buiten staan geef ik Owen een dikke knuffel 'dankjewel Owen voor alles vandaag, het was zo gezellig, ondanks het begin, ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen en je moet weten dat ik er altijd voor je ben! je moet sterk blijven en in jezelf geloven, er zijn zoveel mensen die van je houden! en ookal kennen we elkaar amper een dag, je betekent heel erg veel voor me!' hij kijkt me aan en glimlacht lief. 'jij ook bedankt, ondanks alkes heb ik een superdagje gehad en ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen! en weetje, vergeet alsjeblieft dat hele trein gedeelte. ik was in de war en ik ben blij dat je me wakker schudde anders was ik nu niet meer hier.'

'geen dank Owie, ik hou van je' 'ik ook van jou Do, ik heb iets besloten' 'wat dan?' vraag ik nieuwsgierig 'ik ga Britt wissen uit mijn leven, ik ga haar vergeten' zegr hij vastberaden.

'ik ben trots op je, dat je het zo positief bekijkt!' Owen glimlacht trots naar me en geeft me een knuffel 'Do ik moet naar huis, Fay's haar moet nog gestijld worden' zegt hij met een knipoog. 'hahaha, nou veel succes! ik geef hem een kus op zijn wang en we wisselen onze nummers nog uit en dan gaan we allebei richting huis.

---------------------------------------

ik heb gemerkt dat de parts nogal kort zijn en dat is hinderlijk. dus ik ga vanaf nu proberen de parts wat langer te maken! als jullie nog meer tips hebben hoor ik die graag ! :)

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu