Güç

942 33 1
                                    

Yaşadığım bu durumu ve rüyamı tek Ceyline anlattım.

-Artık sende bizdensin.

-Nasıl yani?

-Ben,Kıvanç ve Bülentte olduğu gibi senin de gücün var.

-Peki benim gücüm ne? Sizin gücünüz ne? Daha da önemlisi güç ne!?

-Bu özel kişilerde ortaya çıkan bir durum. Türkiye'de her ilde en az 10 kişinin özel gücü var. Ve bunu sadece biz,özel güçleri olan kişiler biliyor. Ben mesela düşünce okuyabiliyorum, Kıvanç insanların düşüncelerini değiştirebiliyor bir nevi hipnoz gibi bir şey. Bülent ise..

-Ne? Bülenttin gücü ne? Niye sustun? 

-Iıı şey... O istediği bir kızı kendine aşık edebiliyor.

-Düşünce okuma,kendine aşık etme,insanların düşüncelerini değiştirebilme. Olağanüstü şeyler bunlar. Acaba bir rüyada mıyım? Dürtsene beni.

-Hayır,değilsin. Sen ise ruh haline göre hava durumunu değiştirebiliyorsun. Güzel bir güç bence. Bu arada Bülente karşı boş olmadığını biliyorum. Benden hiçbir şey saklayamazsın unutma.

-Ah,tamam. Sır saklayabileceğini biliyorum.

-Tabiki saklarım,merak etme.

-Teşekkür ederim.

O gün gücümün ne olduğunu öğrenmiştim. Bununla birlikte Ceylin,Kıvanç ve Bülentin de benim gibi güçleri olduğunu öğrenmiştim. Acaba Bülent kendi gücü sayesinde mi beni kendine aşık etmişti? Aklımda deli sorular.. Ah ne olucak şimdi hayatım? Daha doğrusu beni nasıl bir hayat bekliyor? 

---

Ceylin,ben,Kıvanç ve Bülent süper dörtlü gibi bir şey olmuştuk. Sürekli beraber takılıyorduk ve gerçekten çok eğleniyorduk. Öğle tatilinde, kantinde konuşan Ceylin ve Bülenti gördüm. Gizli bir şey konuşuyorlarmış gibiydiler. Kıvanç nerdeydi ki acaba? Bülent beni gördü ve sırıttı. Sırıtmasa olmaz mıydı çok tatlıydı çünkü? Neyse,yanlarına gittim ve ne konuştuklarını filan sordum. Her şeyi merak etmesem olmazdı sanki.

''Kıvanç nerde?''

''Bahçede dolaşıyor,gelir birazdan.Bizde Bülentle sohbet ediyorduk.'

''Sohbet mi ediyordunuz? Gizli bir şey konuşuyor gibiydiniz.''

Bülent yine sırıttı! Şu çocuk benim yanımda sırıtmasın lütfen. Hayır ya dışarda olsaydık ve heyecanlandığımdan havada bir şeyler olsaydı? Ne olacağını bile bilmiyorum. Kendi gücüm hakkında hiçbir şey bilmiyorum!

''Evet o konuda haklısın. Gizli bir şey konuşuyorduk.'' 

''Bülent'ciğim bizi bir yanlız bırakır mısın lütfen.''

''Tabiki.''

Ceylin niye bizi yanlız bırakmıştı ki? Ne konuşacaktı benimle? Önemli bir şey olmalıydı. Çok meraklı olmasam iyi kızım aslında. Ha bir de çok soru sormasam..

-Bülent,seni kendine aşık etmemiş. Yani sen ona kendi isteğinle aşık olmuşsun.

-Peki bu tek benim mi başıma geldi? Bülente kendi isteğiyle aşık olan birisi yok muydu hiç?

-Vardı,ama kız Bülenti çok sıkıyordu ve okula yeni gelen başka birisine aşık oldu. 

-Peki şu an Bülentin sevgilisi var mı? Varsa kim?

-Selin. Bülent onu kendine aşık etti bunu belirteyim de.

Selin dedi!!! Benim nefret ettiğim Selin? Olamaz. Kabus. Gerçekten kabus(!) 

-Sen ondan niye nefret ediyorsun ki?

-Ya okumasana düşüncemi.

-Merak ediyorum amaa.

-Of,tamam. Pekiii Kıvancın sevgilisi var mı? Varsa kim?

-Yok. Ezgi denilen salakla çıkıyordu ama.

-Ayy Bülent onunla çıktı mı?

-Hayır ama kızı beğenmiyor değil.

-Bu ne ya? Kabus görüyorsam uyanmak istiyorum. Biri beni uyandırsın. Uyandırsana beni.

-Kabus filan görmüyorsun. Kendine gel.

Hayır,emindim. Kabus görüyordum. Kabustu ya bildiğin kabus. O gece uyuyamadım.

Fantastik(ler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin