Kapı böyle hızlı hızlı vurulunca ben de Selin de hem korkmuş hemde meraklanmıştık.En sonunda ben ayak uçlarıma basa basa kapıya doğru yürüdüm ve delikten baktım.Kapının önünde kumral ve uzun saçlı bir kız duruyordu.Kimdi ki bu? Neden kapıya böyle vuruyordu? Acaba yanlış mı geldi?
Kafamdaki bu soruların yanıtını alabilmek için kapının diğer tarafındaki kıza seslendim;
-Kime bakmıştınız?
-Aç kapıyı!
Resmen emir veriyo.
Sinirlenmiştim ve daha fazla uzatmadan kapıyı hızlı bir şekilde açtım.
Selinse bu sırada eline aldığı ekmek bıçağıyla arkamda duruyodu.Onun da şaşırdığı her halinden belliydi.
Ben daha kapıyı açar açmaz kız bir anda boynuma yapıştı ve beni sürüklemeye başladı.Önce olayın şokunda olduğum için bişey yapamadım.Selinde çığlık atarak olanları izliyodu.
Sonra Selin gelip kızın burnunun tam üstüne bir yumruk attı da kız beni bıraktı.
Aslında iyi dövüşürüm ama bu olanlara o kadar şaşırmıştım ki sanki esirmişim gibi hiçbirşey yapamadım.
Selin gidip kapıyı kapattı.Bıçak hala elindeydi.O yuzden kız yumruğuna karşılık verememişti zaten.
Bağırarak konuşmaya başladım.Olayın şokunu atlatmıştım ve o sırada acayip sinirliydim.
-SEN NE YAPTIĞINI SANIYOSUN YA NOLUYO? KİMSİN SEN?
-BANA BAK KIZIM EGE'NİN PEŞİNİ BIRAKICAKSIN!!
Ne!! Bu kız ne diyo ya?
-SEN KİMSİNDE BANA BÖYLE EMİR VERİYOSUN? HEM EGE'DEN SANANE?
-BANA BAK BÜCÜRÜK BEN EGEYİ ÇOK SEVİYORUM VE O DA BANA AŞIK.
Nee!! Neler oluyo ya!?
Cevap verecek durumda değildim çünkü fena halde afallamıştım.Selin de bunu farketmiş ve konuşmaya başlamıştı.
-Bİ DAKİKA ŞU AN ORTADA ÇOK GARİP ŞEYLER VAR.SEN KİMSİN VE EGEYİ NERDEN TANIYOSUN?
Selinin bu sakin cevabı üzerine kız da biraz sakinleşmiş gibi görünüyordu.Ama ben hala çok sinirliydim.
-BEN EGE'NİN ESKİ OKULUNDANIM.BİZİM EGEYLE ÇOK BÜYÜK BİR AŞKIMIZ VARDI! HERKESİN İMRENDİĞİ VE KISKANDIĞI Bİ AŞKTI BU. AA YOKSA SİZE BENDEN BAHSETMEDİ Mİ?
Sözlerini bitirir bitirmez küçük bir kahkaha patlattı.
Herşeyi yavaş yavaş anlamaya başlamıştım.Bu kız Ege'nin bana bahsettiği o çok sevdiği ve onu terkeden kız olmalıydı.Peki madem seviyordu o zaman neden bırakmıştı?
Ben bunları düşünüp olanları sindirmeye çalışırken kız tekrar konuşmaya başladı.
-Duyduğuma göre çıkıyormuşsunuz Sinem hanım! Sana bişey söyliyimi canım bak Ege seninle beni unutmak için çıkıyo sakın Ege beni seviyo havalarına girme yoksa o havalar sana girer!
İsmimi de biliyodu bu sürtük! Ve bana hakaret etmişti!
-Ben sana havayı göstericem şimdi!!
dedim ve havalı bir kafa attım sürtüğe.
Selin aslında kavga etmemi sevmez ama şu an olay farklıydı ve o da ayırmamıştı.
Kızda canı acıdığı için attığım kafaya karşılık verememişti.
Ben sinirden yumruklarımı sıkıp gözlerimi yere dikmiş öylece bakarken yere düşen kan damlalarını gördüm.Bunlar kızın burnundan geliyordu.Hem ben hem Selin kızın burnuna vurduğumuz için biraz fazla darbe almış olmalıydı.Kız acıdan hafif hafif inlerken biri kapıya iki üç kere vurdu ne ben ne de Selin içerde olanlar yüzünden kapıyı açmamıştık.
Derken kapı hızlıca kırıldı ve içeri Ege daldı.
İçerdeki kızı görür görmez;
-Ceyda senin burada ne işin var?
dedi ve bunu demesiyle isminin Ceyda olduğunu öğrendiğim sürtük burnundaki kanı temizledi ve Ege'nin kollarına atlayarak şu sözleri söyledi;
-Aşkıımm seni ne kadar çok özlemişim öylee.
Bu sırada gözü bendeydi.Resmen nispet yapıyor!'
Kız devam etti;
-Hayatım biz birbirimizi çok seviyoruz.Bunu sende biliyosun ve herkesde öğrenecek! Gel devam edelim yarım kalan aşkımıza hem bu Senem midir Sinem midir nedir sana göre bi kız değil.Sen daha iyilerine layıksın.BENİM GİBİ.Bırak şu sümüklüleri de gel gidelim buradan.
Sinirden patlamak üzere olan ben, kızın söylediklerini sindirememiş ve düşüp bayılmıştım.
BİLİYORUM KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA BUNU BİRDAHAKİ BÖLÜMDE TELAFİ ETMEYE ÇALIŞICAM.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)
İYİ OKUMALAR..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıfa Gelen Meteor
Teen FictionBELKİDE AŞK HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR YERDE,HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR ZAMAN GELİR...