Selammmmmm yine karşınızdayıızz :) uzun bir bölüm oldu :D iyi okumalar :)
-‘’Seni çok özledim canım nerelere gittin sen ya?’’ diye soran Buse benim tek-işi düştüğünde- dostumdur.
-‘’Merhaba!’’ diye karşılık verince her şeyi anlatmaya başladı. Aslında dertlerini anlatmaya birebir bir insandır. Sırını kimseye vermezdi ama birde şu huyu var ki çok yorum yapardı. Benim de anlatacak çok şeyim var aslında ve bu gerçekten iyiydi hep o dinlerdi anılarımı çoğu zaman yanımdaydı.
-‘’Gerçekten mi?’ diye cırlayınca bende kahkaha attım ve telefonun ekranındaki konuştuğumuz dakikayı görünce ağzımı kapatmakta zorlandım.
‘’8:20 pm’’ nasıl da geçmişti zaman hemen lafı kısa tutarak kapatacaktım ki
-‘’Hayal aslında ben sana bir şey diyeceğim.’’ dedi.
-‘’Evet, ne diyeceksen çabuk söyle!’’ diye mızmızlanınca ağzından lafı hızla atıverdi.
-‘’Haftaya oradayım!’’ gerçekten şaşırdığımı belli etmek için ağzımda birçok kelimeyi aynı anda söylemeye çalıştım.
-‘’Hayal?’’ deyince ‘’bu harika’’ diye bağırdım. Gerçekten bu iyi bir şeydi.
-‘’Neyse sana son bir tavsiye git ve onunla o yemeği ye.’’ Gerçekten bana güven veriyordu oldukça kendime güvenim gelmişti onunla konuştuktan sonra…
Mike odasında hazırlanıyordu bende yanına gittim ve oturdum hazırdım, giyinmiştim.
Bana bakmadan konuşuyordu ve dikkatini çekmek için hiçbir şey yapmadım. Aynanın karşısında gözlerini boyarken gerçekten ona hayran hayran bakıyordum gerçekten güzel bir kız. Boyaması bittiğinde gitmediğimi kontrol etmek için
-‘’Hayal’’ diye seslendi ve aynada benimle göz kontağı kurdu. Gözlerini kocaman açarak bana döndü ve ağzını açarak bana baktı.
-‘’Geliyor musun?!’’ kafamı salladığımda ellerini birbirine vurarak garip bir ses çıkardı ve hemen bana sarıldı.
-‘’Sormam bile saçma değil mi? Giyinmişsin bile‘’ gülümsediğimde koluma hafifçe vurup oda topuklularını ayağına geçirdi.
-‘’Üzerindekileri beğendim çok şıksın ve emin ol Arjey de gözlerini senden alamayacak.’’ Göz kırparak çıkmıştı odadan tamam yanlış bir şey yapıyorum zaten tüm millet bana bunu yüzüme vurmak zorunda mıydı?
-‘’Ben çıkıyorum hazır olduğunda Arjeye mesaj at o da gelmek üzeredir iyi şanslar!’’ ortada tek başıma kaldım.
Arjey’e ufak bir mesaj atma fikri hoşuma gitmese de atmaya mecburdum. Evden çıkmadan ‘’Kapının önünde bekletilmeyi sevmem ’’ diye mesaj attım ve derin bir nefes alıp dışarıya adımımı attım Mike çıkalı yaklaşık on beş dakika olmuştu ve ben anca cesaret edip mesaj atabilmiştim. Telefon titredi ve ekranına baktım ‘’Kapının önünde insanları bekletmeyi sevmem ama beklemeyi de seveceğim anlamına gelmiyor ’’ gerçekten rezil olmuştum beni bekliyordu ve bende aptalca bir mesaj atmıştım.
-ARJEY TARAFINDAN-
Dakikalardır kendime lanet okuyordum. Hadi ama kim bir kıza böyle mesaj atar? Kızmış olabilir. Ya gelmezse!
Direksiyon ellerim yüzünden ıslanmıştı fazlasıyla terledim üstelik iki paket naneli şeker yemiştim. Ross beni yatıştırmaya çalışsa da heyecanım yenemiyordum. Ne konuşacağım, nelerden hoşlanır, nelerden rahatsız olur, ne yemeyi sever(Müslüman olduğunu da unutmamak gerekir) bilmiyordum. O fazlasıyla nazik biriydi ben ise kaba. Onu kırmak istemiyorum ya rahatsız olacağı bir şey dersem?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL (Düzenlemede)
Teen FictionÇoğu şey gelip geçicidir değil mi ? Bazende bazı şeyler sizi asla bırakmaz.... Arjey... Onu bırakmayan yeminiydi. Ya Hayal ? Onların yaşamı farklıydı, belkide hiç benzeyen yanları yoktu fakat birbirlerinin kalplerini çalıp gitmişlerdi uzaklara... Ar...