- Most mi legyen? - sziszegte nekünk Lydia, de feleslegesen, mindenki hallotta, ha én is. Scott arca megrándult, amikor rám nézett.
- Gyertek fel egy kicsit - szólt le Deucalion. - Ezeket nyugodtan magukra hagyhatjuk, nem fognak kijutni, pláne a másik ajtón nem, ha azt akarják, hogy életben maradjanak - nevetett fel. Az alfák, vonakodva bár, de mind otthagytak minket.
- Most mi legyen? - lépett mellém Scott.
- Máshogy nem jutunk ki... - kezdtem.
- Így se fogunk. A te életedet viszont megmentheti - mondta Malia.
- Nem hagyom, hogy emiatt elveszítsd az Igaz Alfa dolgot - néztem Scott szemébe.
- Nem veszítem el attól, ha megharaplak - ráncolta a homlokát.
- Igen, de khm... Lydia elég jól kifejtette, hogy itt valaki ma meghal - mondtam, a helyzet kínosságától mát majdnem nevetnem kellett.
- Azt gondolod, hogy nem élnél túl egy harapást? Miért ne élnéd?- kérdezte Scott.
- Scott, én nem akarok olyan lenni - mutattam a pince teteje felé, az alfákra utalva. - Nem akarok minden teliholdkor másokat veszélyeztetni - mondtam. Malia elfordult, ekkor villant be, hogy ő a családját vesztette el egy telihold miatt. Scott követte a pillantásom.
- De nem mindenkire van ilyen hatással - mondta Scott.
- Scottra például nem - motyogta Malia, már-már gúnyosan.
- Ne tudd meg, hányszor akart kinyírni teliholdkor - csattantam fel. - Bocs, csak feszült vagyok. Mi ez a dolog Lucával is? Azuki?!
- Ezt majd később - hunyta le a szemét Scott.
- Tényleg nem lehet kijutni - csapott a falra Patrick dühösen. Egészen idáig Liammel valamk kijárat után kutattak, nem sok sikerrel.
- Pedig ez a bűz már orrfacsaró - fintorgott Malia. - Most komolyan, nem lett volna egyszerűbb eltemetni a hugod?
Patrick csak egy sötét pillantásra méltatta, de a sebezhetőség meglászott rajta; szemeiből sütött a düh és a szomorúság egyszerre.
- Na, akkor... - lépkedett le a lépcsőn Deucalion. - Hol hagytuk abba? - csapta össze a tenyereit vidáman.
- Mit csináltatok fent? - kérdezte Malia.
- Semmi közöd hozzá - vágta rá. Egyszer csak egy lány hatalmasat sikított.
- Laura... - kapta fel a fejét Liam. Deucalion gúnyosan elmosolyodott. Liam neki akart ugrani, de Scott visszatartotta. - Mit csináltok vele?! Engedjétek el! - vicsorgott villogó sárga szemekkel.
- Nyugalom. Várunk még valakire - intette le Liamet. - Az Azukik sosem hagyják cserben azokat, akik közel állnak hozzájuk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökkön örökké
Fanfic"Az én hősöm" folytatása Stiles, Luca és a többiek egyetemre mentek, és új kihívásokkal kell szembesülniük a szerelemben, barátságban és az életben egyaránt.