Не. Отново съм аз. Кой аз? Мария.
Сега се преобличам в пижамата ми на панди и наблюдавам V изкъсо. Замислих се, че нямах никакво време да реагирам на създалата се ситуация. От къде му хрумна това на Jimin. Не знам другите как се държат с Мира и Емили... Ще се притеснявам излишно. Не съм говорила с тях насаме от доста време. Все правихме нещо, а и всяка изживяваше мечтата си. Сякаш три отделни живота имахме.
По едно време чух вик от хола и веднага тръгнах с V в тази посока.Видяхме J-hope и Jin да играят на някаква игра. От горния етаж слезнаха и останалите хора всички облечени в пижами. Момчетата изчезнаха и след малко се върнаха с халати, за да закрият голите ни бедра и показващи се части на плът. Този момент беше повече от перфектен.
-Мира, Емили. Искате ли за малко да излезнем? - казах на български.
Момичетата се изплашиха и веднага скочиха, но ги спрях.
Застанах пред учудената аудитория от момчета и взех тамагочито. Започнах:
-Знам, че това, което ще кажа ще ви разочарова и сигурно никак няма да ви хареса, но аз пуша цигари, а това не съм го правила от както пристигнах тук, защото нямах време, а и не исках да ви пречи дима. Сега дойде време, в което не издържам за това аз, Емили и Мира ще излезнем, за да пуша. Съжалявам, че ви го спестих.
Всички гледаха странно, но значително тълпата се успокои.
- Помислихме, че нещо сериозно се е случило. Вие двете пушите ли? - попита RM двете ми приятелки.
Едната каза, че пуши твърдо, а другата, че може да ги спре без проблем, ако е наложително. Suga леко се подсмихна.
V се приближи към мен и каза:
-Казах ти да не вярваш много на това, което сте гледали. Никой от тук няма против това, че пушите. Освен може би RM, но пък той няма да се целува с вас, така че всичко е наред. - усмихна ми се.
Поклоних се и привиках приятелките си с мен. Излезнахме пред вратата на къщата и извадих от джоба си три цигари и запалка. Отдъхнах си.
-Какво беше това, бе, Мария? - попита Мира, след което запали цигара и продължи. - Ооо, колко е хубаво да запалиш цигара в Корея.
Засмяхме се.
-Хора, ако не искате да правите нищо с тях не го правете. Просто казвам. - двете ме гледаха странно.
-Мария ти ще си първата, която ще го направи. - засмя се Емили.
-Тихите води са най-опасни,а при вас са прекалено тихи. - намигнах й.
-Да не се филмираме излишно, защото и без това съм страшно притеснена. Не можах да сваля килограмите, че да спя с някое момче. - изцъка Мира.
- То нали аз съм много добре. - продължи Емили.
-Каквото и да стане, утре ще си го разкажем, нали? - попитах колкото да се успокоя самата аз. Двете кимнаха и влезнахме, защото бяхме премръзнали.
Вътре беше тихо. В хола ни чакаха V, Jungkook и Suga. На масата бяха оставили дъвки. "Нямали нищо против" помислих си аз,след което взех дъвка и казах лека нощ на хората зад себе си.
Влезнах в стаята на V и легнах на мекото легло. Бях сигурна, че и момчетата са си говорили по темата. Сигурно и те бяха толкова изнервени, колкото и самите ние.
V отвори вратата и с отскок влезе под завивките. Вече бях вцепенена. Вчера, когато той е легнал до мен вече съм била заспала,а сега трябваше да го гледам как си слага главата до моята и се нагажда, за да му е удобно.
-Какво ме гледаш? - попита.
-Нищо, просто е малко смущаваща цялата ситуация. Не бих си легнала с момче, което познавам от два дена. - казах бързо.
- Да, знам, че не би го направила. За това съм изумен, че точно аз лежа до теб. Ако не бях толкова напорист едва ли това щеше да се случи.
-Вероятно да.
-Не ги мисли твоите приятелки. Никой няма да им направи нищо лошо, освен това Jimin го предложи, за да види Jungkook какви са намеренията му спрямо Емили. Нямаме смелостта да правим каквото и да е с вас, без вие да искате. Явно аз леко се отклонявам от всички тези неща. - сякаш ми отговаряше на незададените въпроси.
- Благодаря за уточнението. Сега ще спя спокойно. - казах и притворих очи.
Усетих как ме прегръща и ме допря до него. Повдигнах главата си и го погледнах. Виждах светещите му очи. Целунах го.
* * *
Вече 5 минути лежах, а Jungkook стоеше на стола срещу леглото. Единствената светлина беше от лава-лампата. Накрая не издържах и просто казах:
- Така никога няма да заспя. Просто ела до мен и заспи.
- Не искам да ти наруша личното пространство. - отвърна той.
- Аз съм тази, която го нарушава. Наистина съм изморена, знам, че и ти си също.
Той пропълзя до мен и погали главата ми. Хвана ми ръцете, за да остана неподвижна и обърната в гръб към него. Зави се. Потрепнах от усещането на пръсти по талията ми. Той се опитваше да ме прегърне? Накрая смело подпря ръката си на таза ми и ме стисна от противоположната страна, а главата си заби в косата ми. Дишаше тежко и трепереше. Аз съм смела, аз съм смела, аз съм смела.. Положих си ръката върху неговата и започнах да я галя. Той потръпна и въздъхна тежко. Присмя се и каза:
-Странно, но бих останал така за цял живот.
-И аз... - той ме стисна още по-силно през кръста.
Заспах чак, когато бях сигурна, че той спи.* * *
В стаята на Suga този път имаше мирис на плодове. Май беше запалил предварително някоя свещ. Той седеше пред големия монитор, а аз седях от едната страна на стола. Трябваше да отговори на няколко мейла.
Когато приключи ми хвана ръката и ме поведе към огромното легло. Пред него ми съблече халата. Включи нощната си лампа и ми каза, да се чувствам спокойно и като у дома си. Влезнах между топлите чаршафи и се завих до шия. Чак сега усетих, че ми е било студено.
Suga се надвеси над мен и ме целуна първо по челото, после по бузите и носа, и накрая по устата. Колко глезена съм станала... Това дори не съм го и сънувала, а сега го изживявам. Малко ми стана неудобно и отместих за кратко поглед.
- Виж, не мисля да правим каквото и да е тази вечер. Двамата можем да си прекараме и много по-добре. Един секс няма да промени чувствата ми към теб, а и те са много по-силни от физическото желание на тялото ми. - каза той и отново ме целуна.
Бях по-щастлива и от момента, в който разбрах, че съм приета в университета. Чувството да го целувам ми хареса повече от всичко до сега в Корея. Какво ли ще обяснявам на майка ми... Заспах без никакви грижи, сякаш ще остана тук вечно, до него.
KAMU SEDANG MEMBACA
Сън
RomansaИсторията е относно три момичета влюбени в музиката на една момчешка група, която ги кара да мечтаят и вярват в себе си. Копнеят един ден да се запознаят с тях. Когато постигат целта си нещата се променят коренно и трябва да се преборят с преградите...