BUSTED

11 3 0
                                    

*Emma POV*
"Κ εγω σε αγαπαω"του είπα μέσα στο φιλί μας.Αυτος μου χαμογέλασε "ακομα δεν μου εξήγησες ομως..τι κανατε με τον Alex μέσα σε εκεινο το δωμάτιο και μεθυσες ετσι.."μου ειπε και το βλέμμα του σοβαρεψε "άγριο και παθιασμένο σεξ.."του απαντησα "ΤΙ;!;!"φώναξε έκπληκτος εγω χαχάνισα και του απαντησα "δεν κάναμε τίποτα βλάκα,του ελεγα τον πόνο μου για σενα και το ποσό μαλακας ήσουν που με παρατήσες μόνη μου όλα αυτα τα χρονια..."τοτε το βλέμμα του άλλαξε σε λυπημένο "συγνωμμη δεν ήθελα να σε πληγωσω αλλα ήμουν μαλακας τουλάχιστον τωρα είμαι παλι εδώ...κ εσυ είσαι δίκη μου"μου εξήγησε"χμ....απόδειξε το μου"τον προκάλεσα "τι;"με ρωτησε έκπληκτος,τοτε εγω σηκώθηκα από την θέση μου ανέβηκα πάνω στα πόδια του και κατέβασα το φερμουάρ από την ζακέτα του "απόδειξε μου πως σου ανήκω..."είπα και του φίλησα τον λαιμό τοτε το βλέμμα του σκοτείνιασα και μου ειπε "δεν νομίζω να αντέξεις το ποσό σκληρός κ βίαιος μπορώ να γίνω μαζί σου "τοτε τον κοίταξα στα μεγάλα γαλαζοπράσινα ματια του κατέβηκα από πάνω του και του απαντησα "ναι...ετσι μου είχε πει κ ο Alex αλλα κοίταξε με είμαι μια χαρα"χασκογελάσα με την αντίδραση του στο χαζο σχόλιο μου αλλα μαλλον αυτος δεν το βρήκε τόσο αστειο αφού με κοίταξε με ένα βλέμμα που πετούσε φωτιές "νομίζεις ότι είναι αστειο κουκλα;;Να προσπαθείς να με κανεις να ζηλέψω την στιγμή που με έχεις κάνει ευάλωτο με τα φιλια σου;"μου απάντησε απότομα.Ξαφνικα με δύναμη ένωσε για ακομα μια φορά τα χείλια μας και αυτή την φορά ήταν βίαιο φιλί.Με πέταξε πάνω στο κρεβάτι και εγω βρήκα την ευκαιρια να τον γυρίσω κ να ανέβω από πάνω,τοτε άρχισα να κουνιέμαι πάνω στην ηδη ερεθισμένη του περιοχή "ωωω Emma αν ήμουν στην θέση σου δεν θα το εκανα αυτο..δεν ξερω για ποσό ακομα μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου "ειπε με ένα βλέμμα που φωναζε δείξε ελεος αλλα εγω δεν άκουσα και συνέχισα να τρίβομαι πάνω του "σε αυτο βασίζομαι αγάπη μου"του απαντησα αλαζονικά και του έκλεισα το ματι.Ξανα ενωσαμε τα χείλια μας και τραβήχτηκα μόνο για μια στιγμή ετσι ώστε να βγαλω την μπλουζα μου "μαύρο με δαντέλα;Πάντως έχεις πολύ ωραιο γούστο κουκλα"μου ειπε πονηρά ο Brandon και μου εκλεισε το ματι "ωωω σκασε"του είπα κ του χτύπησα το στηθος.Εβγαλε κ εκείνος την μπλουζα του και μπορούσα να θαυμάσω τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του "χαζεύεις το θέαμα;;"με ρωτησε,τοτε εγω του γυρισα τα ματια μου και τον ξανά φίλησα την ωρα ομως που εγω ήμουν από πάνω του και πήγα να βγαλω το παντελονι μου η πορτα άνοιξε διάπλατα "EMMA?"άκουσα κάποιον να φωνάζει και γυρισα απότομα το κεφάλι μου προς την πορτα "TYLER???"φώναξα ταυτοχρονα με τον Brandon "ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ!!"του φώναξα καθώς προσπαθούσα να καλυψώ την γύμνια μου με ένα από τα σεντόνια του Brandon ενώ εκείνος προσπαθούσε να μην γελάσει "έχεις να μου δώσεις κάποιες εξηγήσεις μικρή.."μου ειπε ο Tyler και με αγριοκοιταξε καθώς ταυτορχρονα δίπλωσε τα χέρια του κάτω από το στηθος του και είχε ένα βλέμμα που ελεγε "την γαμησες"...

------------------------------
πως ήταν αυρο το παρτ;;;μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι,αστεράκια μου..get it??no??ok... τεσπα αυτο είχα για σας σήμερα ελπιζω μα σας αρεσε τα λεμε ξανά στο κοντινό μέλλον..βαι βαβιες λοβ γιουυυυυ❤️❤️❤️

We used to be best friends!.Where stories live. Discover now