BTS is csak emberek.
Kérlek tiszteljétek őket, és adjatok nekik személyes teret. Nem kéne az arcukba mászni mert "HÚHAAA ÚRISTEN ITT VANNAK A FIÚK ELŐTTEM MINNÉL KÖZELEBB KELL KERÜLNÖM HOZZÁJUK A JÓ KÉP KÉSZÍTÉS MIATT! Nem ez nem helyes. Ha én is meglátnám őket én is fotóznék. De távolról. Mert tudom, hogy azért elég nehéz lehet, hogy állandóan fanok veszik körbe őket akik nem hagynak nekik teret. Gondoljatok bele. Ők is emberek ugyan olyan érzéseik vannak mint nekünk. Nagy megprobáltatás lehet, hogy állandóan boldognak tűnjenek a kamerák, és a fanok előtt. A hírnév nagy teherel jár, nem csak szórakozás az egész. A fiúk keményen dolgoznak, és van olyan mikor nem tudnak sokat pihenni. A sok gyakorlás, a kamerák előtti szereplés elég megterhelő a fiúknak. Ráadást ha mennek valahova akkor is a fanok minden egyes lépéseiket követik.
2018.07.06.Vegyünk egy mostani példát mikor Taipeibe mentek fellépésre letámadták őket a fanok a reptéren, és nem hagytak nekik személyes teret a fiúk pedig így is fáradtak, feszültek voltak. A testőröknek is arrébb kellett löknie a fanokat hogy ne menjenek rá a fiúkra és, helyet adjanak nekik. De a legszörnyűbb az egészben a fanok nem veszik észre magukat, és elfelejtik, hogy a srácok is emberek és belemásznak aurájukba. De mindig ez van... A fanok többsége elvesztik a fejüket mikor meg látják őket, és nem tudnak tisztán gondolgodni. Ilyenkor semmibe veszik a fiúknak az érzéseit.
A reptéren közölte Taehyung a fanokkal hogy:
-Nem szeretném látni, hogy a rajongóim elesnek és megsérülnek. Bántjátok egymást. Remélem, hogy se a tagok, se az ARMY-k nem fognak megsérülni. Ha túlságosan nyomultok, akkor mindannyian megsérültök. Kérlek titeket legyetek figyelmesebbek!
Namjoon tweet még azon a napon:
Néhányfan azt gondolja azért használta azt az emojit Namjoon, hogy megmutassa hogyan is érezte magát a reptéren. (Tehát boldognak tűnt, de valójában nem volt az.)
ESTÁS LEYENDO
Dolgok amiket minden ARMYNAK TUDNIA KELL (Hun)
De TodoDolgok amiket MINDEN ARMYNAK TUDNIA KELL! Támogasd a BTS mind a 7 tagját. Ahogy Taehyung is mondta, támogasd a tagokat egyenlően! A BTS kiemelkedően táncol, és őszintén énekel. Ez a varázslatos erő a gyászt reménnyé, és a különbözőségeket hasonlóság...