20.BÖLÜM

3.3K 171 4
                                    

||Jk: ne oldu teyze neden ağlıyorsun ?
= soo min soo min ....||
~SOO MİN İN AĞZINDAN~
Uyandığımda galiba bir hastanedeydim sonra içeri bir kadın girdi ve bana "kızım " diyip sarıldı .. kim di ki acaba bana kızım da dedi , peki ben kimdim bu da mir merak adım neydi neden hiç bir şey hatırlamıyorum buraya nasıl geldim çok merak ettim .
+ pardon teyze de sen kimsin acaba ?
T: ben mi kimim ? Ben senin annenim
+ annem mi ?
T: kızım şaka mı bu ?
Dediğinde arkadaki doktor konuştu
D: maalesef şaka değil hanımefendi size demiştim hazırlıklı olun ..
T: ne demek bu ?
D: hafızasını yitirmiş üzgünüm ..
T: tedavisi ne peki ne kadarsa sorun değil yeter ki iyileşsin beni hatırlasın .
D:üzgünüm ama tedavisi yok
T: ne demek yok şimdi bizi hiç mi hatırlamayacak..
D: bunu bilemeyiz ama hatırlaması mucize gibi bir şey ..
Doktor öyle deyince ben de üzüldüm çünkü kadın galiba annem di ve ben onu hatırlamıyordum ve şu an ağlayarak odadan çıktı bende etrafa bakındım açık olan pencereden birileri bana bakıyordu Omooo ! O ne be ? O da kim ? Çok tatlıı ve çok yakışıklı ! Ağğ diğerinde öyleee acaba benimle bir alakaları var mı ? İnşallah vardır..
~JUNGKOOK UN AĞZINDAN ~
Duyduğum şey ile dünyam bir kez daha başıma yıkıldı çünkü soo min hafızasını kaybetmiş yani beni hatırlamıyor kimseyi hiçbir şeyi hatırlamıyor..
odasının penceresinden tae ile ona bakarken o da bize baktı ve hafif güldü , acaba hatırlıyor mu ? İnşallah hatırlıyordur..
Hastanedeki herkes odasına girdiğinde ben giremedim sadece dışarıda ağlamak istedim ..
~SOO MİN İN AĞZINDAN ~
Uyurken kapı açılmıştı ve odaya birileri girdi aman tanrım! O yakışıklı da girmişti ( taeyi kastediyo) ama diğeri daha yakışıklı olan yani o girmedi :(
Yine o teyze konuştu hani annem olduğunu diyen
=merhaba kızım bak ben senin annenin sen hafızanı yitirdin az önceden biliyorsundur ama üzülme biz sana kendimizi tanıtacağız..
Diğerleri de konuştu ama ben sürekli kapıya bakıyordum çünkü o çocuğu bekliyordum ama gelmiyordu ..
Odadakilerden yakışıklı olan benim çocukluk arkadaşım mış. Diğer kız da yakın arkadaşım diğerlerinde yakın arkadaşlarım diğer teyze anneannem ve diğer kadınlar ise tae denen o çocuğun annesi ve diğer kadın da birinin annesiymiş..
Tae: sana bir şey kosaydı asla kendimi affetmezdim çilekli süt.
+neden ? Çilekli süt te nedir ?
T: çilekli süt senin lakabın ve biz senle yarışırken sana araba çarpmıştı hepsi benim suçumdu özür dilerim ..
+ dur ağlama üzülme boşver ben iyiyim boşver.
Dediğimde bana sarıldı ayrıldıktan sonra sessizlik olmuştu en son mi cha denen kız yani en yakın arkadaşım yanıma oturdu bana sarılarak "özür dilerim " dedi neden dedi acaba ne yapmış olabilirdi ki ..
+ neden özür diliyorsun ?
M: çünkü seni kırdım hata yaptım özür dilerim ..
+ tamam ne yaptıysan unuttum zaten affettim seni ...
Herkes odadan çıkmıştı tae ve min hyuk denen o çocuk dışında ve birden kapı açıldı ..
OHAA OHAA OLAMAZ! Bu o çocuk yakışıklı olan umarım kocam çıkar..
Çocuk: merhaba soo min
+ merhaba sen kimsin ?
Ç: ben Jungkook
+ neyim oluyorsun peki
Jk: ben senin...
+ kocammısın?
İnşallah kocamsındır dedim içimden ama o da güldü galiba beni duymuştu yoksa benn lanet olsun dışımdan söyledim ..
Hemen battaniyeyi üzerime örttüm ve yüzümü kapadım sonra kapı sesi geldi galiba çıkmışlardı .. battaniyeyi indirdiğimde kafamın yastığa gömülmesi bir oldu çünkü Jungkook çıkmamış ve beni öpmesiyle kafam yastığa battı o kadar güzel öpüyordu ki karşılık veresim geldi ama başım ağrıdığında hemen onu ittirdim galiba üzülmüştü ama daha neyim olduğunu bile bilmiyordum ki ...
+ artık neyim olduğunu desen diyorum
Jk: eğer kaza olmasaydı sevgiliydik ..
+ gerçekten mi ?
Jk: evet
+yaşasınnnn
Dediğime gülmüştü
+ şey yani şey eee şey demek istedim ee
Jk: tamam tamam rahat ol bitanem
+ hayır yani rahatım zaten de şey ee işte şey yaa
Jk: ney ?
Demesiyle lanet olası karnım kendini ele verdi guruldadı !
Jk: ah doğru acıktın bekle ben sana yemek getireyim ..
Odadan yanağıma bir öpücük kondurup çıktı sevgilim olduğunu söylemişti umarım doğrudur ama onunla ilgili nedense hiçbir şey hatırlayamadım ... Ben gözlerimi yummuş hatırlamaya çalışırken odaya biri girdi gözlerimi açmadan ona
+ ne çabuk geldin ?
Derken gözlerimi açtım ve gördüğüm şey ile şaşırdım ...

______________
Fırtına geliyor kaçınnnnnn....
Evet nasıldı bölüm umarım beğenmişsinizdir bu arada çok çabuk yükseldik hepinizi seviyorum hadi ben kaçar bay bayy 🖤🖤🖤🖤
Ayrıca dün atamadığım için özür dilerim bu yüzden uzun yaşamaya çalıştım

En BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin