4.

400 20 9
                                    

Multimedya Sasuke'nin karakter şarkısı :)

Bunlar az önce karşılaştığımız ve ilk görüşte çok sevdiğimiz(!) 3 kişiydi ve bir de gülümseyen,fazla beyaz tenli bir çocuk vardı.

Kaşsız olan ve kapişonlu olan için sıra getirdiler.Siyah-beyaz olan ise Ino'nun yanına oturdu.
Öncesinde bana çarpan kız ise üfleye püfleye tek boş yer olan Shikamaru'nun yanına geçti.

Temari'ye kötü bakışlarımı fark etmiş olan Neji:
-Bir sorun mu var?
-Hayır her şey yolunda.
N:Eğer sana bir şey yaparlarsa bize söylersin.
Lee ve Kiba tebessüm eden yüzlerle hafifçe arkalarını döndüler.
L:Aynen öyle Tenten-san,biz seni koruruz.
K:Benim de onları gözümün tuttuğu söylenemez.Ama şu beyaz çocuk Ino ile iyi anlaşmışa benziyor.
-Evet,o kötü birisine benzemiyor.
Benim tarafımda oldukları için mutlu oldum ve onlara tebessüm ettim.
Sarışın kız derste ara ara bana kaşlarını çatıyordu.Her ne kadar görmezden gelsem de,bir süre sonra sinir bozucu olmaya başladı.
Daha sonra bakışlarını Sakura'ya çevirdi.
Anlamıyorum derdi neydi ki ?
Iruka-sensei içeri girdi ve kendimizi tanıtmamızı söyledi.
Uzun bir tanışmanın ardından yeni gelenlerin isimlerini de öğrenmiş olduk.
Adının Temari olduğunu öğrendiğim kız ayrıca derste birkaç kez Shikamaru ile konuşmuştu ancak konuşmaktan çok kavga gibiydi biraz.
Sınıf başkanı için aday olan tek kişi Naruto'ydu dolayısıyla o başkan oldu.
Yardımcı için ise Neji ile Hinata'yı gaza getirdik ve o da başkan yardımcısı oldu.

Adının Sai olduğunu öğrendiğimiz çocuk,tüm ders çizim yapmıştı.Bu bana biraz tanıdık gelmişti çünkü ben bazen derste kalemleri,falçatayla yontarak silaha benzeyen şeyler yapardım.Saçma bir hobi ama bazen işe yarar olabiliyordu.

İlham gelmiyor,o yüzden bu bölüm kısa oldu.Özellikle sonraki bölüm için aklımda hiçbir şey yok.Ama olsun yazmaya çalışıyorum.^^

Konoha High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin