Sırt çantalı fermuarımı sessizce açtım ve baltayı elimde tuttum. Benim titreyen ellerim. Vücudumun yaptığı bu tür tepkiler neydi? Vücudumu kapa çeneni söyledim, önemli değil, ama tabii ki dinlemiyordu. Aslında ellerim titriyordu. Adrenalin birikmesi olmalı. Gözlerimi kendim yuvarladım ve elimi kapı tokmağı üzerinde tuttum. Kilitliyse, çalacağım, temelde aynı olacak. Derin bir nefes aldım ve kaslarımı harekete geçirdim.
Kapı kolunu çabucak çevirdim. Kilitli değil. Tek bir hareketle kapıyı açtım ve içeri girdim. Linda Watson, mutfağa sadece birkaç adım mesafede. Görüyorum - yemeklerin ortasındaydı. Hemen atladı ve döndü, ürküyordu. Bunu bekliyordum. Çabuk, kapı tokmağı bıraktım ve baltayı her iki elime ayarladı. Takip eden ikinci bölümde, muhtemelen çok fazla gürültü yapmaya başlayacağını anladım. Geriye baktığımda, bunu düşünmemek için aptalım. Tıpkı Linda'nın ağzını açmak için konuştuğu gibi - belki de konuşmaya başladım - baltamı başının yanına doğru zorla salladım.
Ama baltam geri dönüktü. Onu bıçağın kör ucuyla vurdum. Aslında bunu amaca yönelik yaptım, çünkü bu ikinci bölümde bir şekilde onun gürültüsünü minimumda tutmanın yolu olduğuna karar verdim. Aslında işe yaradı. Başıyla çarpıştığımda, bir kenara temiz bir şekilde vurduğumda, salıncakta herhangi bir direnç hissettim. Linda'nın yarım biçimli hece bir çeşit tuhaf herif olarak ortaya çıktı - gürültülü bir ekshalasyon muhtemelen onu tanımlayabildiğim en iyisidir. Bu aynı zamanda başının kabine kabine sokulduğu sırada oldu ve o, dengesini koruyacak bir yetenek olmadan geriye doğru düştü. Yerde yarım yatarken, sallanmaya devam etmek için hiç tereddüt etmedim, bu sefer baltam doğru yöne bakıyordu. Nerede sallanacağımı bilmiyordum, o yüzden köprücük kemiği bölgesinde ve göğsünde hack yapmaya yeni başladım. Balta çok derine inmiş gibi hissetmiyordu, ama balta içine gömdüğü her seferinde güzel bir "thunk" ses vardı. Baltamın, dokunma duyumunun bir tür fiziksel uzantısı olduğu gibi, yumuşak batma hissinin elimde olduğunu bile hissettim.
Bir kapriste, boğazında bir kez salladım, ama çoğu salıncak gerçekten özlemişti ve kazayı kazara vurarak daireye çarpmak için gürültülü, sıkıcı bir patlamaya neden oldum. Düşünecek zamanım olmadı. Tekrar daha iyi nişan aldım ve daha ortalanmış bir isabet aldım, kemiği veya kıkırdağı hissediyordum ya da orada ne varsa, onu açmalıyım. Bundan hemen sonra, yüzüne sallanmaya karar verdim ve burnunda ve burnunda bu çapraz kesimi gördüm, ki bu oldukça iyi hissettirdi, ben de bir kez daha yaptım.
Sonunda hasarı araştırmak için durdum. Linda gülünç bir şekilde kanıyordu. Muhtemelen, kalp atışıyla senkronize olan kan, dalgalarda ortaya çıkıyordu. Etrafında toplanıyordu ve fayanslar arasındaki çatlaklar boyunca ilerliyordu. Açık mavi gömleğinin tamamı yırtılmıştı ve göğsünün etrafındaki etli bir karmaşa ile karışık koyu renkli lekelendi. Hepsi sadece parıldayan kırmızıydı. Yüzü çok daha iyi değildi, bu noktada kırmızının damlamasıyla kaplıydı ve dudağı, kırmızı lekeli dişleri bir zombi ya da bir şey gibi çok garip bir şekilde ortaya çıkarmıştı.
Linda yine de ölmedi. Onun bacakları, sırtında sıkışmış iken amaçsızca hareket etmeye çalışırken, zayıf bir tür vardı. Her şeyden çok, bana ezdiğin bir hatayı hatırlattı ama hala tamamen ölmeden önce bacaklarını acımasızca hareket ettiriyor. Bu temelde ne yaptığını. Ama onun ölmesi için ne kadar zaman alacağını bilmiyordum ya da içinde ne tür bir durum vardı. Eti kesmek için kullandığı tezgahta büyük bir bıçağı kaptırdım. Kanın etrafına adım atmaya çalıştım, boynuna ulaştım ve boynunun üst yarısına oyum, onu soldan sağa doğru gördüm. Bu biraz garipti çünkü alan çok yumuşaktı ve keserken bıçak çevresinde ezilmişti. Fakat his, baltadan tamamen farklıydı. Aslında ben sert bir parça çiğ et kesmek gibi hissettim (ki teknik olarak sanırım).