Kan dökülmeye başladı ve en büyük arterleri oradan ayırdığımı umuyorum. İşe yaramalıydı çünkü bir süre sonra, Linda'nın uzuv hareketleri, güçlerin onlardan boşalmıştı, kısa süre sonra hala yerde duruyordu. Nefesimi yakalamak için birkaç saniye sürdüm. Etrafa takılıp deneyim hakkında düşünmek için zaman yok. Kanatını temizlemek için bıçak bıçağını lavaboya kirli bir tavadan salladım, sonra bıçağı sırt çantama attı. Aynısını baltayla yaptım. Aynı zamanda tezgahta oturan diz üstü bilgisayarını da aldım. Dana ve mantar için açık bir tarifi vardı. Kullanmak için dizüstü bilgisayarımı gerçekten almadım, çünkü üniversitem için elimden gelenin en iyisini yaptım. Sadece eğlence için bakmak istedim.
Sonunda dışarı çıktım ve arkamdaki kapıyı kapattım. Benim kazak ve kotumda biraz kan var. Ama eğlenceli bir şekilde, aslında ben de karanlık renkler giydim.
Yurtuma geri dönüş sadece kafamdaki deneyimin sürekli bir tekrarıydı. Sanırım şu an hala devam ediyor aslında. Ama oldukça güzel hissettim. Linda Watson öldü. Bu lavabonun ağırlığına izin verdim. İnsan hayatını varlıktan tamamen uzaklaştırma hissi. Bu delilik. Nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum.
Her neyse, baltayı ve bıçağı kampüste bir çöplüğüne attım, ki her pazartesi toplandığını düşünüyorum, bu yüzden oraya gidecekler. Oda arkadaşım hafta sonları eve gidiyor, bu yüzden bugün kendime yatakhanem var. Bana Linda'nın web sitesi geçmişini izleme şansı verdi. En derin sırlarının nerede olacağını düşünmek için haklıydım.
Aslında cinsel videolar ve hikayeler ve bunun gibi şeyler için web sitelerinin isimleri gibi bir sürü kirli şey vardı. Aramaları ile aynı. Web siteleri ve yemek tarifleri ve Bejeweled ve malzeme gibi oyun siteleri gibi web siteleri bir sürü sıkıcı. Sonunda tarihinin "bir hafta önce" bölümüne gittim ve bana bir ürperti verdi.
"İntihar yöntemleri", "ilmik bağlama", "tehlikeli ev kimyasalları", "karbon monoksit zehirlenmesi" gibi bir çok arama yapıldı. Muhtemelen yaptığı tüm araştırmalardan sonra intihar hakkında bir kitap yazmaya hazırdı. Sanırım Linda intihar etmeyi düşünüyordu. Depresyonundan etkilenmiş olup olmadığını merak ediyorum.
Ironi aslında çok çarpıcı. Belki Linda yine de ölecekti. Ya da belki de bunu yapacak cesareti bulamadı. Öyle olsaydı, neredeyse onu öldürerek doğum günü hediyesi verdim. Bu gerçekten dağınık bir şekilde çok komik ve ağzıma garip bir tat bırakıyor. Anlamadığım bölüm, bu aramalardan hiçbirini "bir hafta önce" bölümüne kadar hiç görmediğim, bundan daha yeni bir şey görmediğim...