VIGTIGT! Del 2 af bogen?

22 0 0
                                    

Hej alle sammen!!! 🤗

Ved ikke om nogen noglesinde kommer til at læse dette, eftersom det er et år siden jeg skrev i den her bog sidst.

Men i hvert fald, på forhånd har jeg lige gennemlæst den igen, og kommentare, (TAK) og det tager mig bare tilbage på såden nogle dejlige minder, flashbacks om at modtage kommentare fra jer. Og bare om at skrive denne her bog generalt har været fantastisk?

Og må indrømme at jeg savner det. Jeg ved godt at jeg kan skrive endnu en bog til hver en tid, men "Bloggeren" blev faktisk forholdsvis populær, og det var den eneste som jeg ærligt rigtigt kunne lide. Jeg følte at jeg havde puttet "Blood, sweat and tears", som man siger.

Grunden til at slutningen var meget overraskende og urealistisk, var følte at den bare SKULLE ende, bare på en eller anden måde, hurtigst muligt.

Så jeg ville bare lige spørge, vil I have en sequel? Det er ligesom en nummer 2 film, bog osv. Jeg kunne også lave en engelsk version, da mit engelske sprog er på det samme niveau som på dansk.

Jeg nyder VIRKELIG at skrive, og jeg føler, mit ordforråd, grammatik osv. er blevet væsenligt forbedret!

Hvad syntes I? Hvis der er nogen der læser det her, (hvilket jeg, igen, ikke regner med der er) hvad vil I læse?

Bloggeren [Afsluttet!]Where stories live. Discover now