4. Évad 19. Rész

366 19 0
                                    

Lassan felálltam a helyemről, és elindultam az ajtó felé. - Gyerünk, gyerünk siessen! Az igazgató már várja! -szólt az ofő, mire egyre gyorsabban kezdtem szedni a lépteimet.
Kimentem a termünkből, majd egyenesen az igazgatói irodához mentem. Húztam egy sorszámot, majd leültem egy székre. Pár percig csendesen üldögéltem, amikor hirtelen Noel és Theo hangját hallottam meg.
- Hát ti meg mit kerestek itt? -kérdeztem felvont szemöldökkel, amikor ideértek.
- Én se tudom. Csak mondta az ofő, hogy jöjjünk le. De Noel tudja miről van szó, csak nem mondja el. -mondta Theo, miközben belebokszolt Noel vállába.
- Türelem...-felete Noel.
- Cara Stone, Noel Stone és Theo Perriera bemehetnek! -szólt a titkárnő, mire mindhárman bementünk a diri irodájába.
- Jaj, de jó, hogy itt vannak. Először is szeretnék köszönetet mondani, hogy önként jelentkeztek a versenyre, és ezzel képviselik az iskolánkat. Másodszor....-folytatta volna az igazgató, de közbeszóltam.
- Várjunk csak, mi? Milyen verseny? Miről van szó? -kérdeztem, mellettem pedig Theo bólogatott.
- Mi az, hogy milyen verseny? -kérdezte meglepetten a diri. -Hát a Sportos Logikák Versenye. -mondta.
- Mi? Már bocsánat, de én nem jelentkeztem ilyen versenyre! -mondtam, miközben rácsaptam a diri asztalára.
- Állítsa le magát Miss Stone. Itt a neve a jelentkezésilapon, szóval részt vesz a versenyen. Viszont, nem csak maguk fogják képviselni az iskolánkat. Hanem egy másik csapat is, melynek tagjai Markus, Dale és Eric Winston. -mondta a diri, mire az utolsó név hallatára összeszűkült a gyomrom.
- Hogy mi? Ericék ellen leszünk? -kérdeztem feszülten.
- Igen. Tehát lesz most egy megbeszélés a 207-es teremben. A másik csapat, már ott várja önöket. Menjenek! -hesegetett ki minket az igazgató az irodájából.
Csendesen elindultunk a 207-es terem felé.
- Noel, megkérdezhetem, hogy mégis miért neveztél minket a versenyre? -kérdeztem mérgesen.
- Nem. -felelte vigyorogva.
Beértünk a terembe, ahol a 3 fiú már bent ült?
- Na, ne. -mondta Eric, ahogy megpillantott minket.
- Mi van Winston? Félsz szétrúgjuk a seggeteket? -kérdezte Theo gúnyosan vigyorogva.

Cara Stone életeМесто, где живут истории. Откройте их для себя