Jaemi berjalan di sekitar taman tu Dan matanya meliar mecari kelibat tunangnya taehyung .
"Mian lambat ." jaemi mengambil tempat di tempat di sebelah taehyung di bangku putih yang agak panjang itu .
"Awak dah yakin dengan keputusa awak nak kahwin dengan saya ?" Soal taehyung saja untuk memastikan .
"Y-ya saya dah setuju . tapi . dengan syarat " tekan jaemi . taehyung pandang muka jaemi dia mencari anak mata jaemi cuba mencari kebenaran namun hampa .
"Syarat ? Apa ? Kalau oppa mampu --"
"Syaratnya jae taknak ada anak -- ehh bukan ! Jae tak ready nak ada anak --" taehyung mengeluh perlahan . mana boleh kahwin tapi tak ada anak . anak tu penting untuk next generation.
"Hmm yelah oppa setuju ." terpaksa juga taehyung setuju.
Macam lah nanti aku tak boleh sentuh dia .
"Okay kalau macam tu . tapi oppa kena ingat eh . jangan berani sentuh jae . kalau oppa sentuh jae . jae terajang oppa dekat dinding." Jaemi memberi amaran pada tunangnya itu .
"Jae takkan mampu nak terajang oppa " taehyung sengih . jaemi pandang taehyung tajam.
"Ahhh wae ?!" Jaemi marah .
"Sebabbbb . jae kan sayang oppa . jae takut oppa sakit nanti ." jaemi mencebik . dia memukul dengan taehyung. Taehyung mengaduh sakit .
"Ahhh ap-appo yahh" jaemi berhenti memukul lengan tunangnya dia membelek pula badan taehyung .
"Ahhh jinjja mianhae oppa . Kat mana yang sakit ?" Gelabah jaemi . taehyung tergelak dengan telatah jaemi . dia mencubit pipi tembam jaemi .
"Ahhh yahh !"
"Hehe cute lah " muka jaemi memerah bila dia tahu yang taehyung tipu dia . taehyung bangun Dan lari dari jaemi . jaemi pun kejar lah dengan kaki dia yang pendek .
To be continue. And sorry for the 'hambar ' and short chapter .
Vote and comment . please .
YOU ARE READING
Material Husband On Him Ft Kth (OG)
RomanceHanya seketul yeoja yang konon fobia dengan budak . Dan seketul taetae yang suka budak . Third Fanfic heks